دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید!

این دغدغه در دوران کنکور به اوج خود خواهد رسید زیرا در این برهه داوطلب با یک آزمون سرنوشت ساز مواجه خواهد شد که میتواند کل سرنوشت او را تغیر دهد. دغدغه کسب بهترین نتیجه از یک طرف و مشکل انتخاب بهترین منبع آموزشی نیز از طرفی دیگر داوطلبان را دچار نگرانی کرده. موسسه ای که برترین محتواهای آموزشی را تولید و به صورت نشر دیجیتال در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. برای دریافت این بسته آموزشی کافیست عبارت "5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا با بخش مشاورین حرف آخر از طریق شماره های زیر تماس گرفته تا به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند. پروژه 6040 موسسه حرف آخر که چندین سال است توسط این موسسه به دانش آموزان ارائه می شود امتحان خود را به خوبی پس داده است چرا که تعداد زیادی از دانش آموزان با استفاده از این پروژه و در مدت زمان بسیار کوتاه 100 روزه به موفقیت و کسب درصد های بالا دست یافته اند. موسسه حرف آخر که از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری شروع به فعالیت گسترده در زمینه کنکور کرده است از برترین موسساتی است که منابع آن سال هاست مورد استفاده رتبه برتر ها قرار می گیرد و هر ساله تعداد زیادی از رتبه برترهای این موسسه با حضور در برنامه های تلویزیونی از تاثیر پکیج های این موسسه در موفقیت این دانش آموزان و کمک مشاوران و اساتید این موسسه صحبت می کنند. در ادامه می توانید نمونه تدریس های حرف آخر را هم مشاهده کنید.

با ایجاد شرایط کرونایی در کشور و عدم برگزاری کلاس های درس و نبود زیرساخت های مناسب برای آموزش آنلاین، این موسسه اقدام به تولید پکیج های متوسطه اول نیز نموده است که با استفاده از همان اساتید مجرب که سال ها تجربه آموزش در سطح کنکور را دارند به تولید دی وی دی های آموزشی این مقطع نموده است. گروه دیگر از دانش آموزان که بیشترین صدمه را از این شرایط خورده اند میتوان دانش آموزان کنکوری دانست چرا که ضمن اینکه باید بصورت مجازی به یادگیری دروس حساس و کلیدی سال دوازدهم بپردازند بایستی خود را برای کنکور و آزمون سخت آماده سازند که می توان گفت تعیین کننده مسیر آموزش و شغل آینده هر فرد است. این پروژه توسط موسسه حرف آخر در اواسط بهنت ماه هر سال ارائه می شود این پروژه که نسبت به پروژه 0 تا 10 این موسسه فشرده تر بوده و در مدت زمان 100 روز به پایان می رسد. تا چند سال قبل تمام کردن دروس در مدت زمان کمتر از 4 ماه شاید برای عده زیادی رویا بود ولی به محض تاسیس موسسه حرف آخر پروژه 4 ماهه کنکور این مجموعه رونمایی شد و دانش آموزان و داوطلبان کنکور قادر بودند که در 4 ماه دروس کنکور خود را همراه با حل تست انبوه تمام کنند. در ادامه می توانید مهمترین درس های دینی کنکور را هم مشاهده کنید.

دانشآموزان باید به دلیل استفاده از سوالات ترکیبی با دقت زیادی مباحث را مطالعه کنند. همانطور که در بالا اشاره شد با انتخاب یک منبع آموزشی مناسب دانش آموز نیمی از مسیر موفقیت را طی می کند. در سال 99 موسسه حرف آخر توانست از میان دانش آموزانی که با منابع این موسسه پیش رفتند حدود 32 رتبه دو رقمی و 2 رتبه تک رقمی کسب کند و همین آمار ارزش این موسسه را به شدت بالا برد و تضمینی برای کیفیت منابع این کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر مجموعه است. در لایه اول با کمک انیمیشن و شهودی سازی صفر تا صد آموزش هر مبحث برای دانش آموز به تصویر کشیده شده است و در این لایه آموزش در اختیار وی قرار داده می شود. نکته جالب در تدوین این برنامه استفاده از اساتید هر درس برای تدوین برنامه می باشد و دلیل این کار هم شناخت کامل هر استاد بر روی درس مربوط است. یعنی هر آن چیزی که دانش آموز برای پیمودن مسیر کنکور نیاز دارد در اختیار وی قرار خواهد گرفت و تنها کاری که دانش آموز باید انجام دهد تلاش در اجرای برنامه ریزی دقیق موسسه است. اما بازهم نمی توان از اهمیت این درس در کنکور به ویژه برای افرادی که به دنبال رشته های زیرگروه 2 از جمله دارو سازی هستند چشم پوشی کرد.

در بازه های زمانی نزدیک به کنکور استرس و اضطراب وجود داوطلبان و حتی خانواده آن ها را خواهد گرفت. چندین سال قبل یکی از پروژه های موسسه حرف آخر که به شدت مورد استقبال قرار گرفت پروژه دو ماهه کنکور یا پروژه 6040 حرف آخر بود که انقلابی در آموزش کنکور محسوب میشد. شاید بارها در شبکه های مجازی و یا تلویزیون نام پروژه های موسسه آموزشی حرف آخر از جمله پروژه 6040 را شنیده حرف آخر آموزش با تکنولوژی جدید باشید. با توجه به شیوع بیماری کرونا و گسترش بیش از بیش این بیماری در ایران و جهان و همچنین افزایش محدودیت ها و تعطیلی کلاس های آموزشی و مدارس نیاز به آموزش دقیق و اصولی بیش از بیش در میان دانش آموزان احساس می شود؛ چرا که از یک سو والدین نگران تحصیل و آموزش فرزندان خود هستند و از سوی دیگر سلامتی دانش آموزان آن ها را دچار نگرانی کرده است. همچنین در تدریس این درس برای اولین بار در سطح کشور از دایره های زیستی استفاده شده است که رونمایی از سبک جدیدی برای آموزش ترکیبی زیستی است و به نوع خود روش بسیار جذابی نیز در آموزش است که استفاده می شود. آموزش لایه ای زیست مزیت های دیگری نیز دارد و طبق شعار دپارتمان زیست شناسی حرف آخر باعث می شود تا یک بار استفاده از منابع آموزشی حرف اخر مانند 3 بار مطالعه کل زیست باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد معرفی موسسه حرف آخر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی