دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

آموزش از عمده دغدغه های والدین و دانش آموز است و از طرفی در زندگی هر شخصی آموزش جایگاه به خصوصی دارد. الگوسازی را در تمامی دروس موسسه حرف اخر میتوان یافت به عنوان مثال در درس دین و زندگی تنها با 14 الگو صفر تا صد این درس آموزش داده شده است، مسائل شیمی که نصف بودجه بندی شیمی کنکور را به خود اختصاص میدهد تنها با سه الگو آموزش داده شده است. جالب است بدانید در همین درس دین و زندگی صفر تا صد آموزش در قالب 30 ساعت آموزش و حل تست در پکیج 6040 آماده شده است و با همین تدریس هر سال بین 10 الی 20 نفر از دانش آموزان حرف آخر موفق به کسب درصد 100 در دین و زندگی کنکور شدند و نکته جالب تر اینکه به جای پاسخ دادن سوالات در 17 دقیقه ، به طور میانگین در 7 دقیقه موفق به پاسخ دادن به کل سوالات این درس شده اند و همین موضوع در ذخیره زمان برای سایر دروس عمومی به آن ها کمک کرده است و همین موضوع در مورد سایر دروس نیز صدق میکند. در کنکور 99 نیز ریاضی حرف آخر شاهکار کرد و دانش آموزان این مجموعه از جمله محمد محمدی پور توانست با کمک تدریس های استاد عبدالرضا منتظری و استاد مهران قاسمی درصد 100 را در ریاضی کنکور رشته ریاضی کند. در ادامه می توانید روش تست زنی ریاضی کنکور را هم مشاهده کنید.

تعدد منابع کنکوری نیز سبب ایجاد سردرگمی در خانواده ها و در بین دانش آموزان شده است چرا که یک انتخاب غلط می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به به آینده دانش آموزان وارد کند. زیرا طراحان در آزمون های مبحثی فقط حق سوال از همان مبحث و مباحث گذشته را دارند و نمی توانند مباحث آینده را با آنها ترکیب کنند. کنکور یکی از آزمون های سرنوشت ساز پیش روی تمامی دانش آموزان است. اما این آزمون سرنوشت ساز دغدغه هایی را نیز برای والدین و دانش آموزان به همراه داشته است که یکی از بزرگترین دغدغه ها استفاده از بهترین منبع آموزشی است که به شدت مشکل ساز نیز میباشد و دلیل آن هم تعدد منابع آموزشی است و انتخاب بهترین منبع از بین آن ها کاری بسیار دشوار است. آیا تاکنون به این موضوع توجه کرده اید که چرا دانش آموزان در آزمون های مبحثی که توسط موسسات کنکوری که قبل از آزمون های جامع برگزار می شود خوب عمل می کنند. پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر با بهره مندی از برترین اساتید کنکور، دروس را به گونه ای جمع آوری کرده است که حتی یک فصل و یک موضوع از قلم نیفتاده است و علاوه بر آموزش، مروری کلی بر تک تک مطالب درسی با کمک ۶۰۴۰ حرف آخر به راحتی مهیا می شود.

در واقع پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر، مجموعه ای آموزشی و آزمایشی برای داوطلبین کنکور فراهم کرده است. جذاب ترین ویژگی شیمی حرف آخر که آن را از سایر منابع آموزشی مجزا کرده است تفکیک کامل مباحث می باشد به نحوی که مطالب را شیمی را به دو دسته مفاهیم و مسائل تقسیم کرده است و هر مبحث که حدودا نصفی از بودجه بندی کنکور می باشد را به صورت تفیکیک شده آموزش معرفی موسسه حرف آخر می دهد. هر سال موسسه حرف آخر دو پروژه را برای دانش آموزان خود ارائه می دهد. پروژه دوم هم که از بهمن ماه و به دلیل کمبود زمان ارائه خواهد شد پروژه 6040 حرف آخر نام دارد. موسسه حرف آخر تنها مجموعه و در حال حاضر تنها مجموعه ای در ایران است که با تیم تصویرسازی با تکنولوژی انیمیشن فیلم های آموزشی دبیرستان و کنکور را در قالب دی وی دی های آموزشی ارائه می کند. موسسه حرف آخر از سال 99 فعالیت خود را در زمینه تولید منابع آموزشی شروع کرده است و اکنون هم جایگاه فوق العاده ای میان کنکوری ها پیدا کرده است. مزیت خوب پشتیبانی حرف آخر رایگان بودن آن است و برای استفاده از خدمات مشاوره ای این موسسه دیگر نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. در ادامه می توانید بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور را هم مشاهده کنید.

این موسسه دارای ویژگی های منحصربفردی است و امروز به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. ویژگی یک منبع مناسب کامل و جامع بودن آن منبع است یعنی باید تمام نیازهای آموزشی دانش آموز را پوشش دهد به نحوی که دانش آموز را از منابع دیگر بی نیاز سازد. برای کنکور و در قسمت آموزش منابع بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند اما جالب است بدانید که کم حجم ترین منبع آموزشی برای کنکور که میتوانید پیدا کنید پکیج 6040 حرف آخر است و با کمک آن تنها در 2 ماه میتوانید پرونده صفر تا صد آموزش را به پایان برسانید. استفاده شده است. تکنولوژی هایی که کمک کرده اند تا هر آنچه که در ذهن مدرس میگذرد به تصویر کشیده شود و همین موضوع سبب انتقال کامل مفاهیم از مدرس به داوطلب میشود. در این قسمت دپارتمان مشاورین حرف آخر که بالغ بر 1000 نفر در حال فعالیت هستند پاسخگو خواهند بود و داوطلب را راهنمایی خواهند کرد. حال با تغییر شیوه طرح سوال در کنکورهای اخیر و حرکت طیف سوالات به سوی مفهومی شدن و افزایش رقابت بین دانش آموزان داشتن یک منبع مناسب که تمام نیاز های دانش آموزان را رفع نماید و به دور از حاشیه پردازی مفهوم اصلی کتاب درسی را بیا موزد بسیار سخت شده حرف آخر آموزش با تکنولوژی جدید است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی