دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید!

آموزش شهودی که توسط استاد منتظری و استاد مهران قاسمی به کار گرفته شده است عمق مفاهیم را به دانش آموز انتقال خواهد داد و همچنین الگو های به کار برده شده دانش آموز را از حفظ فرمول انبوه بی نیاز خواهد کرد و همین موضوع باعث شده تا افرادی مانند محمد محمدی پور بتوانند با ریاضی این مجموعه، درصد 100 را در ریاضی کنکور کسب کنند. هم چنین حرف آخر برای دانش آموزانی که در مقطع متوسطه اول و ابتدایی هستند نیز محتوای آموزشی تولید می کند و برای آن ها هم آموزش منحصر به فرد خود را به کار برده است و این مژده را می توان به این دانش آموزان داد که اگر در یادگیری مطالب مشکل دارند اصلا نگران نباشند چر ا که با استفاده از حرف آخر می توانند مطالب را به خوبی یاد بگیرند و تا مدت ها در ذهن خود بسپارند. اما با تدریس های موسسه حرف آخر و تکنولوژی به کار برده شده در آن دیگر هیچ نیازی به حفظ کردن نخواهد بود و تنها با الگو و انیمیشن داوطلب به تسلط کامل در یادگیری دروس خواهد رسید. هدیه حرف آخر در قالب یک پکیج شامل پنج حلقه دی وی دی همراه با یک کتاب کار مکمل و آزمونک برای دانش آموز ارسال خواهد شد که با برنامه ریزی دقیق آن داوطلب تنها در 5 روز کل آموزش را به پایان خواهد رساند، هر شب از خود یک آزمون جهت محک خواهد گرفت و در انتها تسلط لازم برای پاسخگویی به 40 تست قطعی از کنکور را کسب خواهد کرد. در ادامه می توانید چگونه درس بخوانیم تا در کنکور موفق شویم  را هم مشاهده کنید.

سبک راحت و الگویی و انیمیشن بودن این موسسه باعث شده دانش آموزانی که با برنامه حرف آخر پیش می روند رضایت مطلوبی از کار کردن با این حرف آخر آموزش با تکنولوژی جدید موسسه داشته باشند. ویژگی مهم مجموعه حرف آخر این است که دانش آموزی که با این منابع پیش برود به هیچ منبع دیگری اعم از کتاب، کلاس، آزمون و مشاوره نیاز نخواهد داشت و هر آنچه که نیاز دارد در قالب پروژه های این مجموعه یعنی حرف آخر در اختیار وی قرار داده میشود. موسسه حرف اخر از سال 90 فعالیت آموزشی رسمی خود را با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری که مدرس ریاضی این مجموعه نیز می باشد شروع کرده معرفی موسسه حرف آخر است. استفاده از ویژگی های آموزشی با کمک پویا نمایی دروس را از حالت خسته کننده نیز خارج کرده است به عنوان مثال در درس دین و زندگی که از کم حجم ترین دروس حرف آخر 6040 است روش مرسوم برای یادگیری آن حفظ کردن است، دانش آموز حرف آخر دیگر نیاز به حفظ یک کلمه نخواهد داشت و با تصویر سازی های بی نظیر در این درس تنها با 14 الگو کل آموزش را یاد خواهد گرفت و نتیجه آن هم ده ها نفری است که هر سال موفق به کسب درصد 100 در دین و زندگی کنکور میشوند.

آموزش حرف آخر اندکی با سایر آموزش هایی که تا کنون مشاهده کرده اید متفاوت است و دلیل آن استفاده از سبک آموزش شهودی سازی و پویا نمایی است که در سال های اخیر توسط مراکز معتبر از جمله سازمان ملل و دانشگاه های مالزی و فرانسه مدارک معتبر دریافت کرده است. حال آن که موسسه حرف آخر این مشکل دانش آموزان را در نظر گرفته و در کنار محصولات آموزشی خود اقدام به ارسال دی وی دیهای مشاوره و برنامه مطالعاتی مشخص میکند. از ویژگیهای برتر و متمایز این برنامه میتوان به استفاده از اساتید موسسه برای برنامه ریزی تخصصی هر درس اشاره کرد. اولین پروژه ای که این موسسه از خود رونمایی کرد پروژه 4 ماهه یا همان پروژه هزار ساعته حرف آخر بود که به صورت کامل صفر تا صد کنکور را در بر داشت و دانش آموز با کمک آن تنها در 4 ماه می توانست خود را برای کنکور آماده کند و علاوه بر این در طی 4 ماه بالغ بر 7 هزار تست نیز حل کند و همچنین 10 بار کل دروس را مرور کند. تا قبل از سال 92 کسب درصد خوب در درس زیست شناسی آنچنان کار سختی نبود زیرا سوالات حفظی بودند، ترکیبی نبودند و دانش آموز تنها با حفظ کردن مطالب درسی می توانست درصد خوبی را در زیست شناسی کنکور کسب کند. در ادامه می توانید ۷ مبحث تست خیز ریاضی کنکور را هم مشاهده کنید.

امروزه یکی از بزرگترین مشکلاتی که دانش آموزان در مسیر مطالعه کنکور خود با آن روبرو هستند نبود یک برنامه تخصصی و کاربردی برای مطالعه دروس در کنار منابعی است که تهیه میکنند در واقع دانش آموز پس از تهیه منابع سردرگم میماند که چگونه باید مطالعه کند چه تستی بزند و چگونه در انتها مرور وجمع بندی داشته باشد. قرار دادن تایم های جبرانی، تایم مروربرای هردرس، مرور قبل از آزمون و تایم آزمون که سبب می شود دانش آموز طی یک برنامه مشخص و منسجم و بدون استرس به مطالعه بپردازد. با وجود اینکه دانش آموزان برای کسب نتیجه دلخواه در کنکور تلاش می کنند، اما نتیجه نمی گیرند چرا؟ جالب است بدانید افرادی که برای اولین بار از سال دوازدهم مقطع دوم متوسطه در کنکور شرکت می کنند حدود 250 هزار نفر می باشد و مابقی شرکت کنندگان را پشت کنکوری ها و افرادی تشکیل می دهند که بعد از چندین سال در کنکور شرکت می کنند. مطمئنا اگر کنکوری باشید یا حداقل فردی از نزدیکان شما تجربه شرکت در کنکور در سال های اخیر را داشته باشید، دور یا نزدیک نام موسسه حرف آخر را شنیده اید. اما پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر با روش های اصولی و البته کاربردی شما را به هدفتان می رساند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی