دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

اما این نوع آموزش یک کاربرد فوق العاده دارد و این است که هر آنچیزی که در ذهن مدرس میگذرد با کمک انیمیشن و تصویر سازی به دانش آموز نشان داده شده است و همین امر باعث شده تا مفاهیم به جای نیمکره چپ مغز، وارد نیمکره راست شوند که مخصوص مطالبی است که به صورت شهودی آموزش داده میشود و مهمترین کاربرد آن هم ماندگاری بیشتر مطالب در این قسمت از مغز است و همچنین با آموزش شهودی دیگر داوطلب هیچ چیزی را حفظ نخواهد کرد و همین موضوع باعث شده تا آموزش های حرف آخر نزد دانش آموزان به شدت محبوب شود. همچنین در این فروشگاه آنلاین میتوانید هدیه های حرف آخر را نیز دریافت کنید که یکی از آن ها پکیج پنج روز با حرف اخر است که همه دانش آموزان و کنکوری ها به صورت رایگان میتوانند آن را تهیه کنند. همچنین در بازه های متفاوتی از سال فروشگاه حرف آخر بر روی منابع خود از تخفیفات فوق العاده ای استفاده میکند تا دانش آموزان بتوانند از این منابع بهره کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر ببرند. یکی از سوال های ثابت اکثر دانش آموزان کنکوری این است که چطور می توان به موفقیت رسید و فاکتورهای لازم آن چیست؟ حرف آخر با تدریس توانسته یکی از بهترین مجموعه آموزشی را برای دانش آموزان متوسطه اول آماده کند و از الان با سکوی پرتاب حرف آخر به سوی موفقیت در کنکور پیش حرف آخر آموزش با تکنولوژی جدید بروند.

عدم توجه به زیر ساخت های لازم برای ورود به متوسطه دوم است بارها دیده شده دانش آموزان با آموزش غلط و و عدم اطلاعات کافی وارد متوسط دوم می شوند که این امر سبب می گردد این دانش آموزان دچار چالش های زیادی شوند که آن ها را از درس و آموزش زده می کند. اما جالب است بدانید که در تدریس پکیج های متوسطه اول حرف آخر از سبک جدیدی با نام تدریس سه لایه استفاده شده است. در قسمت اول یعنی پروژه 60 صفر تا صد آموزش در قالب لوح های آموزشی و جزوات موسسه حرف آخر در کنار یک برنامه ریزی دقیق برای دانش آموز ارسال خواهد شد. اما معجزه استاد شیروانی در بخش مسائل شیمی است که با 3 الگو صفر تا صد مسائل شیمی را در 3 ساعت آموزش داده اند و در 27 ساعت نیز حدود 2 هزار تست و تمرین برای دانش آموز با کمک همان سه الگو تحلیل و بررسی شده است. کل آموزش زیست شناسی حرف آخر حدود 160 ساعت است یعنی به صورت میانگین با کمک زیست حرف آخر برای هر فصل 7 ساعت آموزش و حل تست سه لایه در اختیار داوطلب قرار داده می شود. پکیج جامع پایه هشتم حرف آخر شامل دروس علوم، ریاضی، زبان، ادبیات و پیام های آسمانی است که اساتید مطرح کشور در مجموعه حرف آخر با روش های نوین و جدید به صورت کاملا مفهومی و شهودی آن را تدریس کرده اند. در ادامه می توانید بودجه بندی فیزیک کنکور را هم مشاهده کنید.

با استفاده از این پروژه دانش آموز در هر سطحی که باشد قادر خواهد بود در دو ماه آموزش دروس کنکور خود را به پایان برساند. این پروژه در دو مرحله دانش آموز را به اوج خواهد رساند. اما این ماجرا اصلا خوب نیست زیرا در شرایط پر استرس کنکور دانش آموز ممکن است نام خود را فراموش کند و احتمال به یاد آوردن صد ها فرمول برای فیزیک کار به شدت دشواری است اما با تدریس استاد پیمان کامیار در فیزیک این مجموعه کل مطالب با کمک الگو آموزش داده می شود. درسی که تدریس آن بر عهده استاد پیمان کامیار مدرس محبوب و با سابقه فیزیک کنکور میباشد. در سایر فصل ها باز هم در فیزیک حرف آخر الگو سازی به شدت میدرخشد و با استفاده از الگوهای ابداعی استاد کامیار کل فیزیک کنکور را در قالب کمتر از 20 الگو یاد خواهید گرفت. فصل سینماتیک که در سال دوازدهم و در فصل یک آموزش داده میشود یکی از پرفرمول ترین فصل های فیزیک کنکور است و حتی کتاب درسی برای این درس بالغ بر 20 فرمول آموزش داده است، اما در تدریس استاد پیمان کامیار در فیزیک حرف آخر این فصل بسیار پر اهمیت را بدون هیچ فرمولی و فقط با یک الگو آموزش خواهید دید. در ادامه می توانید پکیج مثلثات حرف آخر استاد منتظری را هم مشاهده کنید.

در تدریس دروس اختصاصی هم برای تدریس ریاضی استاد عبدالرضا منتظری و استاد مهران قاسمی، تدریس فیزیک استاد پیمان کامیار، تدریس زیست استاد رضا شعبانی ، استاد محمد شاکری و استاد هومن روان نقش دارند و تدریس درس شیمی هم بر عهده استاد غلامحسین شیروانی می باشد. سبک جدیدی که موسسه حرف آخر و استاد منتظری در آموزش دروس به کار بردند را با نام پویا نمایی می شناسیم. موسسه حرف آخر از سال 90 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری فعالیت خود را در زمینه آموزش کنکور و تولید محتوای آموزشی شروع کرد و هر سال شناخته تر و محبوب تر شد به نحوی که به ندرت پیش میاید دانش آموز یا داوطلب کنکوری را پیدا کرد که نام موسسه حرف آخر و تدریس های آن به گوشش نخورده باشد. پکیج 5 روز با حرف آخر شامل 30 ساعت آموزش از کل دروس کنکور است که با برنامه ریزی دقیقی که در کتاب کار آن وجود دارد دانش آموز در طی 5 روز شروع به مطالعه مباحث می کند؛ در پایان هر روز هم برای محم زدن آموخته های دانش آموز برای هر درس یک آزمونک طراحی شده است که دانش آموز آن ها را حل خواهد کرد و با کمک پاسخنمایی که از توسط اساتید ارائه خواهد شد به صورت کامل مطالب را مرور خواهد کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد معرفی موسسه حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهید.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی