دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دین و زندگی همیشه برای داوطلب نقش دارد ، او معتقد است که زمان زیاد است و بنابراین می توان آن را در پایان برنامه قرار داد. اما جالب است بدانید که در سال 1997 تعداد افرادی که توانستند به 100٪ برسند بسیار کمتر از افرادی بود که در فیزیک به 100٪ رسیدند. بنابراین ، دین و زندگی باید جدی گرفته شود ، نه تنها یک به یک ، بلکه همه مباحث و موضوعات از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. قضا و قدر از جمله مباحثی هستند که در سال چهارم نظام قدیم و دوازدهم سال سیستم جدید وجود دارد. تدریس قضا و قدر استاد یوسفیان پور می تواند به شما اطمینان دهد که یادگیری دین و زندگی به هیچ وجه کار سختی نیست. فقط 5 دقیقه وقت بگذارید و با ما باشید.

 

از قضا

مطالعه دین و زندگی در سالهای چهارم و دوازدهم کنکور

دین و زندگی چهارم و دوازدهم هر 25 سوال کنکور 7 سوال است که 28٪ دین و زندگی به آنها اختصاص داده شده است. بنابراین با این توصیفات باید سعی کنیم این درصد را بدست آوریم ، اما چگونه می توان با وجود تمام متن و محتوای حجیم به این درصد رسید؟ این فقط دین و زندگی نیست که باید سایر دروس را به خوبی بدانید و آنها را در حافظه خود ثبت کنید.

 

حال تصور کنید که هر مبحثی برای رسیدن به رشته های برتر مهم است. قضا و قدر نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، زیرا هر ساله 1 تا 2 سوال به خود اختصاص می دهد و البته موضوع قضا و قدر نیز متن زیادی دارد و مبهم است و برای تسلط بر آن ، یکی باید بسیار مطالعه کند و همچنین باید نکات مهم و ترکیبی آن را درک کند.

در ادامه می توانید نمونه تدریس دینی  حرف آخر را هم مطالعه کنید.

قضا و قدر سال دوازدهم

با توجه به توضیحات داده شده ، ما باید به دنبال راهی باشیم که زودتر به ما پاسخ دهیم و برای دروس دشوارتر و ضرب در وقت صرفه جویی کنیم. اما چگونه می توان به این مهم دست یافت؟ با ما همراه باشید تا شما را با یک سورپرایز آشنا کنیم.

 

آموزش فقه و ارزش استاد یوسفیان پور تنها با دو کلمه

آیا می توان همه این اطلاعات را فقط در دو کلمه جمع آوری کرد؟ اصلا امکانپذیر است؟ باور نمی کردم تا اینکه آموزش منحصر به فرد معلم را دیدم ، اما معلم برخلاف همه انتظارات عمل کرد و تعجب ایجاد کرد.

 

در این آموزش ، قاده معادل یک ساختمان و قدر معادل یک مهندس است. مهندس با دانش خود ، نقشه ، نقشه و ساختار یک شی را با اندازه گیری و اندازه گیری آن تعیین می کند ، بنابراین مهندس یک برنامه ریز ، برنامه ریز و اندازه گیری است و در این نقشه مختصات ، جزئیات ، موقعیت ها و جزئیات تعیین می شود. مشخص می کند که مهندس پس از انجام این کار ، نقشه را به ساختمان منتقل می کند. نام ساختمان مشخص است. ساختمان نقشه را می سازد ، نقشه را اجرا و اجرا می کند و در نهایت یک ساختمان ساخته می شود.

 

در قسمت فوق ، بخشی از تدریس فقه و تقدیر از استاد یوسفیان پور شرح داده شد و پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن ، فیلم را مشاهده کنید. کنکور 98 نیز سازگار بود ، می توانید اطلاعات لازم را در مقاله دیگری که نوشتم دنبال کنید.

 

روش های تدریس استاد یوسفیان پور

استاد یوسفیان پور با استفاده از انیمیشن و تصویرگری ، مدل سازی ، کدگذاری علمی و یادگیری یکبار برای همیشه ، علاوه بر مهارت بیشتر شما در این دوره ، به دوره دین و زندگی نیز علاقه مند است. به درصد بالایی برسید در این درس تمام تلاش خود را انجام دهید.

 

انیمیشن و تصویرگری

در این روش استاد یوسفیان پور با استفاده از انیمیشن تمام کلمات یا جملاتی را که ممکن است برای شما سنگین باشد بسیار ساده کرده است تا هیچ نکته ای برای شما نامفهوم باقی نماند. همچنین ، با به خاطر سپردن این انیمیشن ها و تصاویر در جلسه کنکور ، به راحتی و سریعتر پاسخ سوالات را دریافت کنید. البته در این بین ، فراموش کردن مطالب به حداقل می رسد و مطالب برای مدت طولانی در ذهن شما باقی می مانند ، مانند فیلمی که مدت ها به خاطر می آورید.

 

مدل سازی

الگوی یک شاه کلید به این معنی است که شما نیازی به داشتن یک کلید برای هر قفل ندارید. برای همه قفل ها ، یک کلید کافی است و همان شاه کلید برای باز کردن همه قفل ها کافی است. الگو همان نقش را ایفا می کند ، به این معنی که دیگر لازم نیست تکنیکی برای هر فرمول یا متن دشوار برای یادآوری آن یاد بگیرید. فقط با یادگیری یک الگو ، تمام متن های سخت و حجیم را به مدت طولانی به خاطر می سپارید و خیلی سریعتر جواب خواهید گرفت.

در ادامه می توانید مهمترین درس های دینی کنکور را هم مطالعه کنید.

کدگذاری علمی

در این صورت ، باید برای شما توضیح دهم که دیگر نیازی به حفظ آیات طولانی نیست. استاد یوسفیان پور با استفاده از یک سری کلمات این آیات را رمزگشایی می کند و این باعث می شود که آیه را بخاطر بسپارید. نمونه آیه مربوط به قضا و قدر دارای یک آیه طولانی است که استاد یوسفیان پور در آسمان است و از کلماتی مانند شمس و قمر ، لیل و نهار در آسمان استفاده می کند. شما معنی را به خوبی می دانید.

 

یک بار برای همیشه یاد بگیرید

دوستان ، با توصیف هر یک از صفاتی که در تدریس استاد یوسفیان پور وجود دارد ، با دیدن DVD ها و یک بار آموزش استاد ، تمام مطالب را یک بار برای همیشه یاد خواهید گرفت و این مطالب برای مدت طولانی در ذهن شما باقی خواهد ماند .

در ادامه می توانید مقاله چگونه دینی کنکور را صد بزنیم را هم مطالعه کنید.

نحوه برنامه ریزی و مشاوره برای این درس

مشاوران حرف آخر برنامه ای را با توجه به سطح داوطلب و آزمایشی که از داوطلب برای تعیین سطح می گیرند آماده کرده اند و طبق این برنامه به داوطلب آموزش داده می شود که چگونه دروس دین و زندگی و همه مباحث را مطالعه کند ، چگونه برای تست و تجزیه و تحلیل آزمون. به منظور دستیابی به بالاترین بازده در کمترین زمان.

 

نحوه تهیه دی وی دی دین و زندگی استاد یوسفیان پور

برای تهیه DVD های دین و زندگی و بهره مندی از تدریس فقه و تقدیر از استاد یوسفیان پور ، و همچنین سایر مباحث و استفاده از مشاوره و برنامه ریزی کنکور ، می توانید از طریق شماره های زیر اقدام کرده و برای رسیدن به آن نهایت استفاده را ببرید. درصد بالا رفتن در دین و زندگی: 02166576371- 09120047025

برای خرید محصولات دینی حرف آخر با تخفیف ویژه می تونید به سایت حرف آخر مراجعه کنید.

  • ۹۹/۱۲/۱۸
  • Slrsrm2 Slrsrm2

دین و زندگی

دینی

دینی کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی