دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید ، کنکور سراسری یک رقابت نزدیک بین کسانی است که به جزئیات بیشتر توجه می کنند. دستیابی به درصد بالایی در دوره های عمومی می تواند شما را چند قدم به هدف خود نزدیک کند. بیشتر داوطلبان کنکور سراسری توجه زیادی به دوره های عمومی ندارند و این رمز موفقیت است. این بهترین محسوب می شود ، برخی از داوطلبان به دلیل حجم زیاد دروس از مطالعه دقیق خودداری می کنند ، برخی دیگر به دلیل توصیفی بودن دوره دینی وقت زیادی را نمی گذرانند، اما آنچه واضح است مفهوم مباحث دینی در آزمون کنکور و سوال دینی. این یک آزمون کنکور است و یک مطالعه غیر مفهومی مسئولیتی در قبال سوال شما نخواهد داشت. شاید از خود بپرسید که چقدر کمک می کند تا درصد بالایی از کنکورهای دینی شرکت کنید؟ یا خواندن مهمترین درس های دینی کنکور می تواند کافی باشد؟

 

خوب ، من سوال شما را با توجه به آنچه در کنکور در چند سال گذشته اتفاق افتاده پاسخ می دهم. به نظر شما چه تعداد متدین در کنکور سراسری سال 97 به 100٪ کنکور پاسخ دادند؟ از 1 میلیون شرکت کننده در کنکور سراسری ، فقط 3 نفر در هر سه گروه آزمایشی توانستند 100٪ در کنکور دینی پاسخ دهند. 97 دین 84٪ پاسخ داده اند ، در حالی که در همان سال ، در میان شرکت کنندگان در کنکور سراسری گروه آزمایش ، 34 نفر پاسخ 100٪ فیزیک را داده اند. بنابراین سیر دینی را دست کم نگیرید. بنابراین توجه زیاد به دروس تخصصی و غفلت از دروس عمومی در کنکور سراسری یک نقطه ضعف است. برای دستیابی به رتبه مطلوب در کنکور سراسری ، باید نقاط ضعف را بهبود ببخشیم. برای مرور دوره دینی با من همراه باشید. و بیایید به مسائل مهم دینی کنکور بپردازیم.

 

تأثیر دروس دینی در کنکور:

بودجه بندی دینی کنکور

دروس عمومی نقش بسزایی در کنکور سراسری دارند ، تأثیر دروس دینی در کنکور بسیار مهم خواهد بود ، با توجه به اینکه ضریب 3 دارد ، دروس دینی در کنکور مهم است. آزمون کنکور رقابت بین رده های بالا را دشوارتر می کند زیرا دارای سوال های مختلف از جمله پیام های پیام است که اکثر سوال شما را تشکیل می دهد. از متن کتاب درسی و 5 سوال از احادیث و اشعار.

 

بنابراین نحوه مطالعه دروس دینی و تأثیر دروس دینی در کنکور بسیار مهم است ، زیرا با روش صحیح مطالعه می توانید در جلسه کنکور سراسری وقت صرفه جویی کنید ، 17 دقیقه وقت دارید که به دوره دینی سوال خود پاسخ دهید. در کنکور سراسری. به درستی بین 25 سوال تقسیم کنید. و زمان را مدیریت کنید تا در آخر وقت داشته باشید تا سوال خود را مرور کنید. برای اطلاعات کامل تر ، حتماً مقاله بودجه بندی دین و زندگی کنکور را مطالعه کنید.

 

روش صحیح مطالعه دین برای کنکور:

برای بررسی روش صحیح مطالعه کنکور ابتدا باید بدانیم که کنکور دینی به چند دسته تقسیم می شود. کنکور به سه قسمت آیات ، متن ، احادیث و اشعار کتاب تقسیم می شود. و قسمت دیگر سوال شما کتاب درسی و اشعار و احادیث آن است. برای اینکه درصد بالایی در مطالعات دینی داشته باشید ، باید روش صحیح مطالعه دینی را بیاموزید. در ادامه به روش صحیح مطالعه دینی برای کنکور خواهیم پرداخت. در ادامه این مقاله می توانید نحوه تست ریاضیات کنکور را نیز از این سایت بخوانید.

در ادامه می توانید نمونه تدریس های دینی حرف آخر را هم مطالعه کنید.

 

مطالعه آیات دینی برای کنکور:

مطالعه آیات دینی

همانطور که می دانید ، آیات مرتبط با سوال شما شامل بیش از 65٪ از دوره های دینی سوال شما در کنکور سراسری است. روشهای مختلفی برای مطالعه آیات دینی برای کنکور وجود دارد. بسیاری از داوطلبان آیات را حفظ می کنند و بقیه متن را می خوانند ، اما حفظ آیات نمی تواند موفقیت در این دوره را تضمین کند. آیات دروس دینی باید به صورت مفهومی مطالعه شود. تعدادی از داوطلبان هر روز یک ساعت را به درس دین اختصاص می دهند. تکرار زیاد در ذهن از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت می رسد. سعی کنید قبل از خواندن آیات درس جدید ، آیات دروس قبلی را مرور کنید. این باعث می شود که آیات مدت بیشتری در ذهن شما باقی بماند.

 

مطالعه کتاب درسی کنکور را فراموش نکنید. بسیاری از داوطلبان به خواندن کتاب های درسی بسنده می کنند ، اما این اشتباه است. وقتی آیات کتاب درسی را می خوانید ، می دانید که این آیه هنگام کشیدن آیات در کدام آیات است. در نتیجه ، پیام آیه با مشاهده گزینه ها در ذهن شما ظاهر می شود ، بنابراین در وقت خود صرفه جویی می کنید.

 

سوال کنکور دینی شما:

سوال هر بنیاد دینی کنکور با توجه به تعداد سوال ارائه شده در آزمون کنکور چند سال گذشته در نظر گرفته می شود. بنابراین کلاس دهم از اهمیت بیشتری برخوردار است. کتاب درسی کلاس دهم شامل 12 درس است. کتاب درسی کلاس یازدهم نیز شامل 12 درس است. کتاب درسی پایه دوازدهم شامل 10 درس است. این کتاب در مجموع شامل 34 درس است. برای داشتن درصد صحیح ، باید ارتباط آیات هر درس و ارتباط آیات هر یک از سه پایه را بررسی کنید.

در ادامه می توانید مقاله چگونه دینی کنکور را صد بزنیم را هم مطالعه کنید.

 

مباحث مهم دینی در کنکور:

یکی از عواملی که به درصد بالای مطالعات دینی در کنکور کمک می کند ، مباحث مهم دینی در کنکور است که به طور مکرر در سال های اخیر تکرار شده است. به عنوان مثال ، هنگامی که کنکور سراسری سوال را در سال های اخیر بررسی می کنیم ، متوجه می شویم که و هر ساله تکرار می شود ، سوال های ذکر شده ممکن است از سال به سال دیگر متفاوت باشد اما شامل یک آیه خاص است. هنگامی که دین را مطالعه می کنید ، متوجه خواهید شد که هر آیه شامل چندین پیام آیه است ، بنابراین می توان از یک آیه سوال مختلف را استخراج کرد. . برخی از آیات یا متن دروس در کنکورهای داخل و خارج از کشور سالی چند بار تکرار می شود. برای شناسایی موضوعات مهم دینی در کنکور ، حل تست های ملی دینی در داخل و خارج از کشور به شما کمک می کند. کنکور را لیست کنید و زمان بیشتری را صرف این دوره ها کنید. در ادامه مهمترین مباحث دینی کنکور را از مجموعه مقالات مباحث مهم کنکور تجربی مرور خواهیم کرد.

 

خلاصه دینی کنکور به صورت خلاصه (کتاب درسی):

هنگامی که برای کنکور درس می خوانید ، می توانید برای دوره دینی کنکور برنامه ریزی کنید و از همان ابتدا منبع کنکور خود را جمع آوری کنید ، به طوری که وقتی قسمت هایی از کتاب درسی را می خوانید که دارای کلید واژه های مهم هستند یا آیه هایی که دارای یک نکته هستند یا هر قسمت از آیه پیام خاصی دارد ، می توانید خلاصه ای از این مطالب را بنویسید ، یا هنگامی که به عنوان یک درس واحد مطالعه و تست می کنید ، امتیازات آزمون های مکرر یا دشوار را برای بررسی کنکور دینی دوباره بنویسید. از آنها استفاده کن. جمع بندی دروس عمومی به دلیل حجم زیاد کتاب های درسی بسیار مفید خواهد بود.

در ادامه می توانید پکیج های دینی حرف اخر را با تخفیف ویژه تهیه کنید.

  • Slrsrm2 Slrsrm2