دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اما سوالات ترکیبی از چند فصل مختلف جمعآوری میشوند

ویژگی یک منبع مناسب کامل و جامع بودن آن منبع است یعنی باید تمام نیازهای آموزشی دانش آموز را پوشش دهد به نحوی که دانش آموز را از منابع دیگر بی نیاز سازد. شایان ذکر است با این پروژه یعنی 6040 حرف آخر دانش آموز در 100 روز کل پروژه آموزش و آزمون را تمام می کند و وارد مرور و جمع بندی خواهد شد. در اولین قسمت از این پروژه یا همان پروژه 60، صفر تا صد آموزش در قالب لوح های آموزشی در اختیار دانش آموز قرار داده می شود. همچنین با کمک پویا نمایی دیگر نیاز به داشتن هیچ پایه خاصی نیست و داوطلب حتی اگر ده سال هم از کنکور دور بوده باشد به راحتی می تواند مطالب درسی را یاد بگیرید و با برنامه ای که این موسسه در اختیار دانش آموزان قرار می دهد به صورت کامل خود را برای شرکت در آزمون سرنوشت ساز کنکور آماده کنند. موسسه آموزشی که محتوای خود را در قالب نشر دیجیتال در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. موسسه حرف آخر که از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری شروع به فعالیت گسترده در زمینه کنکور کرده است از برترین موسساتی است که منابع آن سال هاست مورد استفاده رتبه برتر ها قرار می گیرد و هر ساله تعداد زیادی از رتبه برترهای این موسسه با حضور در برنامه های تلویزیونی از تاثیر پکیج های این موسسه در موفقیت این دانش آموزان و کمک مشاوران و اساتید این موسسه صحبت می کنند. در ادامه می توانید رتبه لازم برای قبولی در دندان پزشکی را هم مشاهده کنید.

برخی از محصولات دارای تخفیف هستند و برخی نیز به صورت رایگان ارائه می شوند. همانطور که در بالا اشاره شد با انتخاب یک منبع آموزشی مناسب دانش آموز نیمی از مسیر موفقیت را طی می کند. یکی از دلایل این موضوع هم فاصله گرفتن از آموزش مفهومی است و داوطلبان کنکور فط به دنبال راه حل های سریع برای حل سوالات هستند که این خود مشکل ساز بوده و باعث شده که دانش آموز از اصل موضوع فاصله بگیرد. بسیاری از دانشآموزان به اجبار این درس را برای کنکور مطالعه میکنند. مزیت خوب پشتیبانی حرف آخر رایگان بودن آن است و برای استفاده از خدمات مشاوره ای این موسسه دیگر نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. به همین منظور در این گزارش خبری به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم پس اگر خواهان شناخت کامل موسسه حرف آخر هستید تا انتهای این گزارش خبری با ما همراه باشید. البته در مقایسه قیمت محصولات نیز باید دقت کرد که با توجه به کیفیت آموزش در این موسسه نازل ترین قیمت هم برروی محصولات قرار داده شده است به نحوی که اگر مقایسه کنیم شاید برای هر ساعت آموزش دانش آموز مبلغی در حدود 000/20 تومان پرداخت کند و از بهترین آموزش برترین اساتید کنکور بهره مند شود. 

قطعا در مسیر یادگیری سوالاتی در ذهن دانش آموز مطرح خواهد شد که دنبال پاسخ خواهد بود. برای تک تک مفاهیم که دانش آموز بتواند راحت تر درک کند و آن چه در ذهن مدرس می گذرد را مشاهده کند از انیمیشن های جذاب استفاده شده که دانش آموز را به عمق مطلب خواهد کشاند و حتی در قسمت قوانین نیوتون شعار مدرس این است که دانش آموز می تواند قوانین نیوتون را لمس کند. در صورتی که سوالات کنکور به صورت ترکیبی و تلفیقی معرفی موسسه حرف آخر است. تعدد منابع کنکوری نیز سبب ایجاد سردرگمی در خانواده ها و در بین دانش آموزان شده است چرا که یک انتخاب غلط می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به به آینده دانش آموزان وارد کند. آیا تاکنون به این موضوع توجه کرده اید که چرا دانش آموزان در آزمون های مبحثی که توسط موسسات کنکوری که قبل از آزمون های جامع برگزار می شود خوب عمل می کنند. موضوع کنکور یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان و بخصوص والدین دانش آموزان کنکوری است چرا که در این آشفته بازار اقتصادی اگر به دنبال تضمین موفقیت فرزندان خود هستند بایستی زمینه موفقیت آن ها را در کنکور فراهم سازند. توصیه می کنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید به خصوص اگر یکی از نزدیکانتان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول یا متوسطه دوم کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر تحصیل می کند.

اما اینجا انتهای کار نبود و در سال 97 موسسه حرف آخر پروژه جدیدی با نام برنامه دو ماهه معرفی کرد که داوطلب تنها در طی دو ماه می توانست صفر تا صد آموزش را برای سه پایه به اتمام برساند و این پروژه به شدت مناسب داوطلبانی بود که به هر دلیلی نتوانسته بودند مطالعه قابل قبولی داشته باشند. از آن جایی که جمع بندی و مرور دروس، نزدیک کنکور سراسری، امری بسیار مهم و غیر قابل انکار است دانش آموزان کنکوری باید تمام مطالب خوانده شده در تمام ۴ سال را جمع بندی کنند تا بتوانند ساختار درستی از مطالب درسی در ذهن ایجاد کنند. از ویژگی های تدریس این مجموعه می توان به درسنامه کوتاه آن اشاره کرد در این محصولات آموزشی مدت زمان تدریس بسیار کمتر و حل تمرین و تستهای کنکور به تعداد قابل توجهی افزایش یافته است. از مهمترین ویژگی های حرف آخر میتوان به انسجام میان کل تدریس ها و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز جهان برای آموزش میباشد که آن را با نام پویا نمایی میشناسیم. موسسه کنکوری حرف آخر پروژه ۶۰۴۰ خود را با هدف جمع بندی صحیح دروس و همچنین آزمون های استاندارد مطابق با کنکور سراسری برای داوطلبین نظام جدید تهیه کرده است. . در ادامه می توانید نظرات دانش آموزان درباره حرف اخر  را هم مشاهده کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد حرف آخر آموزش با تکنولوژی جدید لطفا از صفحه ما بخواهید.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی