دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

امروز قصد داریم در قالب یک گزارش خبری شما را با بهترین منبع آموزشی کنکور که محبوبیت زیادی نزد دانش آموزان و داوطلبان کنکور کسب کرده است و از طرفی نتایج درخشانی نیز در کنکور رقم زده است را معرفی کنیم. یعنی اکنون دانش آموزان هفتم، هشتم و نهم هم میتوانند از تدریس های حرف آخر استفاده کنند و با کمک تکنولوژی و سبک مدرن آموزشی حرف آخر دروس این پایه را در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرند و بهترین نتیجه ممکن را در یادگیری دروس خود مشاهده کنند. شاید تلاش خوب را همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری داشته باشند اما دانش آموزان با یک چالش بزرگ مواجه هستند؛ با توجه به تعدد منابع و مشاوره پیدا کردن بهترین منبع شاید امری به شدت دشوار باشد. از دروس تاثیر گذار این پایه می توان به دو درس ریاضی و علوم تجربی اشاره کرد که علوم خود زمینه ساز 4 درس چالش برانگیز در متوسطه دوم خواهد بود که بایستی برای جلوگیری از ایجاد مشکل بیش از بیش به این درس کلید توجه داشت ریاضی نیز از همان ابتدای مسیر آموزش یکی از درس های چالش دار آموزش برای دانش آموزان است که توجه خاصی را می طلبد. در ادامه می توانید فروشگاه حرف آخر را ه ببینید.

کنکور آزمون سرنوشت ساز پیش روی تمامی دانش آموزان است و اهمیت آن به دلیل این است که تعیین کننده رشته و دانشگاهی است که فرد باید در آن تحصیل کند. هم چنین با این روش ها دیگر یادگیری برای داوطلب خسته کننده و وقت گیر نخواهد بود و یادگیری به موضوعی به شدت جذاب تبدیل خواهد شد. صفر تا صد ریاضی توسط اساتید برجسته با کمک شهودی سازی آموزش داده شده است و دانش آموز برای درک و یادگیری مفاهیم ریاضی اصلا اذیت نخواهد شد. همچنین شاهکار استاد شیروانی در شیمی حرف اخر را میتوان در قسمت مسائل شیمی این مجموعه مشاهده کرد که نیمی از بودجه بندی این درس در کنکور را به خود اختصاص داده است و جالب است بدانید که استاد شیروانی صفر تا صد مسائل شیمی را تنها با سه الگو بدون هیچ فرمولی آموزش داده اند و با استفاده از این سه الگو حدود 2000 تست و تمرین برای این درس حل کرده اند. یکی از پرطرفدار ترین آموزش های این مجموعه را در پکیج های حرف آخر هفتم میتوان مشاهده کرد که دانش آموزان این پایه نیز به شدت علاقه مند به سبک تدریس های حرف اخر در این پایه شده اند. شاید باور این موضوع سخت باشد اما با روش تدریس حرف آخر حتی درسی مانند دین و زندگی نیز با تصویر سازی آموزش داده شده است و در این درس هم هیچ نیازی به حفظ کردن نخواهد بود و نتیجه این کار هم یادگیری مفهومی و از طرفی جلوگیری از فراموشی زود هنگام میباشد.

به عبارت دیگر به مجموع شهودی سازی و استفاده از انیمیشن در کنار الگو سازی، پویا نمایی گفته می شود. در محصولات حرف آخر به جای ارائه حجم زیادی از فرمولها و تکنیک ها تنها با یک الگو ، طیف وسیعی از سوالات کنکور حل می شود . در این لایه یک بانک تست با سوالات فراتر از کتاب درسی طراحی شده تا دانش آموز بتواند تسلط لازم و کامل را برروی کل مباحث داشته باشد. برنامه ای که مانند یک نقشه راه عمل خواهد کرد و کامل تعین کرده است که دانش آموز هر روز چه دروسی را مطالعه کند، از هر درس کدام مبحث و برای مطالعه آن مبحث چه قدر زمان اختصاص حرف آخر آموزش با تکنولوژی جدید دهد. اما در تدریس های این موسسه ویژگی های بسیار جالبی نهفته است که به باعث شده است تا دانش آموزان زیادی هر سال با کمک آن به نتیجه برسند و از طرفی محبوبیت فراوانی که کسب کرده است به دلیل سهولت یادگیری با تدریس های بی نظیر اساتید در این مجموعه بوده است و در ادامه به صورت کامل در مورد تمامی این ویژگی های توضیحاتی ارائه میشود تا بتوانید از نزدیک با این موسسه معرفی موسسه حرف آخر آشنا شوید. به همین منظور در این مقاله به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم تا با شیوه ها و روش های تدریس این موسسه توانمند و برند آموزشی کشور بیشتر آشنا شوید.در ادامه می توانید بهترین مدرس شیمی را هم مشاهده کنید.

دانش آموز در طی پنج روز مشغول یادگیری دروس خواهد شد و هر شب برای بررسی وضعیت خود، یک آزمونک از آزمونک های حرف آخر را حل خواهد کرد. برای دریافت این بسته یعنی 5 روز با حرف آخر کافیست عبارت " 5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید تا دپارتمان مشاوره حرف آخر به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند. یکی از این هدایای فوق العاده، پکیج پنج روز با حرف آخر هدیه ویژه موسسه حرف آخر برای دانش آموزان است که میتوانند از آن استفاده کنند. در روش های سنتی تنها راه ارائه مطالب و آموزش استفاده از وایت برد است که یک مشکل اساسی دارد؛ مشکل اینجاست که نمیتوان چیزی که در ذهن مدرس میگذرد را به دانش آموز به صورت شهودی نشان داد تا بتواند آن را درک کند. در این پکیج 30 ساعت از کل آموزش حرف آخر وجود دارد و در کنار آن یک عدد کتاب کار همراه با برنامه ریزی و مشاوره نیز ارسال شده است. ویژگی جذاب آزمون های این موسسه وجود تکنولوژی پاسخنما در آن هاست. در سال های اخیر آموزش موسسه حرف آخر به شدت از طرف دانش آموزان و والدین مورد استقبال قرار گرفته شده است و باعث شده که زمینه فعالیت این موسسه نیز گسترده تر شود محتواهای آموزشی خود را برای سایر مقاطع از جمله دوره اول متوسطه نیز تولید کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر لطفا از سایت ما دیدن کنید.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی