دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

جالب است بدانید که نحوه پاسخگویی داوطلبان به سوالات هر درس، در تعین اهمیت آن درس می تواند تاثیر گذار باشد و همین موضوع باعث ایجاد نوعی انحراف معیار در درس ریاضی شده است به نحوی که گاهی اوقات حل یک تست از درس ریاضی می تواند رتبه داوطلب را تا هزار عدد جابجا کند. امروزه یکی از بزرگترین و مهم ترین اهداف هر فردی در زندگی خود داشتن یک شغل مناسب و تاپ است که بتواند برای آن فرد درآمدی ایده آل را ایجاد کند. با توجه به شرایطی با بیماری کرونا بر کشور حاکم شده انتخاب منابع درست و مناسب همچنین یک مشاور تحصیلی که بتواند نیازهای آموزشی دانش آموز را برطرف کند و به او انگیزه و انرژی طی کردن ادامه مسیر موفقیت را بدهد بسیار لازم و ضروری است. مدیر عامل این موسسه عبدالرضا منتظری می باشد که از سال ۱۳۹۰ با ابتکار و نوآوری های متعدد توانسته نام این برند آموزشی را در کل کشور مطرح کند. در این قسمت موسسه حرف آخر 20 آزمون شبیه ساز کنکور را که توسط برترین اساتید آموزشی کشور طراحی شده است در اختیار دانش آموزان قرار خواهد داد که از دو جهت به شدت پر اهمیت است؛ قسمت اول اهمیت آن به دلیل سبک تست هایی است که بررسی شده است و هر سال نیز تطابق بسیار زیادی با تست ها کنکور دارد و حتی مشاهده شده که تعدادی از تست ها بدون تغیر اعداد به صورت کامل در کنکور طرح شده و قسمت دوم هم به کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر دلیل وجود پاسخنماست.

برای این اتفاق مهم نیز باید داوطلب منبع مناسبی داشته باشد تا بتواند به کمک آن به صورت کامل مفاهیم آموزشی را یاد بگیرد و نکات لازم برای پاسخگویی به تست های کنکور را در اختیار معرفی موسسه حرف آخر داشته باشد. در قسمت منابع آموزشی، صفر تا صد آموزش و هر آنچه داوطلب برای پاسخگویی به کنکور نیاز دارد در قالب لوح های آموزش ضبط و در اختیار وی قرار داده خواهد شد. حرف آخر با بهره گیری از قابلیت های نیمکره راست مغز که مطالب را به صورت طولانی مدت در ذهن نگاه می دارد، دی وی دی های آموزشی را تولید کرده و در اختیار دانش آموزان و کنکوری ها قرار داده است. امروز در یک گزارش خبری به بررسی و تحلیل موسسه آموزشی حرف آخر خواهیم پرداخت و به صورت کامل این مجموعه را معرفی خواهیم کرد و به در ادامه نیز به سراغ پروژه 6040 حرف آخر خواهیم رفت که مطمئنا در این بازه خبر خوبی برای دانش آموزان است زیرا با کمک آن در دوماه می توان کل آموزش را به پایان رساند و در انتها هم به صورت مفصل سبک تدریس این موسسه برای یکی از دروس را بررسی خواهیم کرد. اوج الگو سازی را میتوان در فیزیک حرف آخر مشاهده کرد.

مهمترین ویژگی ریاضی حرف آخر آموزش انیمیشنی که باعث درک آسان مطالب می شود و همچنین الگو سازی که قدرت و سرعت داوطلب را در تست زنی به شدت افزایش می دهد می باشد. در شیوه های آموزشی این موسسه دیگر خبری از حفظ کردن صدها فرمول برای حل کردن تست ها و سوالات نیست و آموزش بر اساس الگو سازی همراه با انیمیشن و بصورت شهودی صورت می گیرد و دانش آموز یکبار برای همیشه سخت ترین مطالب آموزشی را بصورت شهودی و تصویری می آموزد. همچنین یک بخش خدماتی دیگر به عنوان مشکلات گارانتی نیز در دسترس است که به صورت کامل مشکلات داوطلبان را بررسی خواهد کرد و این قبیل مشکلات را به صورت کامل حل خواهد نمود. یعنی این بار دیگر برای دانش آموز پاسخنامه ارسال نخواهد شد بلکه پاسخ توسط مدرسین به نمایش گذاشته می شود و همین موضوع باعث می شود که دانش آموز با هر آزمون یک بار کل دروس را بتواند مرور کند. این موضوع اهمیت درس ریاضی را به شدت افزایش خواهد داد. اما با حرف آخر این موضوع نیز حل شده است. بخش زیادی از دانش آموزان در رشته تجربی علاقه چندانی به درس ریاضی از خود نشان نمی دهند و همین موضوع باعث شده تا میانگین درصد کل شرکت کنندگان در درس ریاضی کنکور حدود 7 درصد باشد. در ادامه می توانید تست های ترجمه عربی را هم مشاهده کنید.

اما در هر سطحی که هستید حتی اگر هیچ علاقه ای به ریاضی ندارید تدریس استاد عبدالرضا منتظری و استاد مهران قاسمی در این قسمت چاره ساز است. اما رسیدن به این ایده آل نیازبه این دارد تا فرد از یکی از سخت ترین آزمون های زندگی خود یعنی کنکور سربلند بیرون بیاید. فرایند یادگیری موسسه حرف آخر در بسته به زمانی که دانش آموز در اختیار دارد در قالب دو پروژه 4 ماهه و دو ماهه انجام می شود. در بازه زمانی 60 روزه با یک برنامه ریزی دقیق صفر تا صد آموزش به صورت کامل در اختیار دانش آموز قرار داده خواهد شود و با کمک آن در زمان معین شده می تواند آموزش کامل دروس را حرف آخر آموزش با تکنولوژی جدید به اتمام برساند. امروز در قالب یک گزارش خبری قصد داریم یکی از موسسات آموزشی کنکور را به خاطر سبک متفاوت خود در آموزش به صورت کامل بررسی کنیم. پروژه اول که به پروژه صفر تا صد یا پروژه 1000 ساعته یا برنامه 4 ماهه معروف است و پروژه آموزشی اصلی این موسسه می باشد. در حالت عادی با سیستم رایج آموزشی کنکور، اگر یک دانش آموز با روش عادی مطالعه کند حدود 9 ماه برای یادگیری و حل تست نیاز دارد که جدا از زمان مورد نیاز برای مرور و تمرین تکرار است اما موسسه حرف آخر این مدت زمان را همراه با 10 دور مرور به 4 ماه کاهش داده است البته از بهمن ماه به بعد نیز استرس به شدت دانش آموزان را فرا خواهد گرفت و نزدیک شدن به کنکور آن ها را دچار مشکلاتی خواهد کرد و در این بازه یعنی بهمن ماه به بعد موسسه حرف آخر پروژه دو ماهه آموزشی خود یعنی 6040 حرف آخر که شامل 60 روز آموزش و 40 روز مرور است را ارائه می دهد.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی