دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید!

اما در این بین تصمیم گرفتیم یکی از محبوب ترین موسسات آموزشی دروس کنکور که بالغ بر 10 سال است در زمینه تولید محصولات آموزشی فعالیت دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم. توصیه می کنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید به خصوص اگر یکی از نزدیکانتان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول یا متوسطه دوم تحصیل می کند. اما فراموش نکنید که عربی مسیر رسیدن به موفقیت را برای داوطلب به شدت آسان می کند زیرا در کنکور فردی موفق است که بتواند از نقطه ضعف رقیبان به نفع خود است و یکی از این نقاط ضعف هم درس عربی محسوب می شود که با کمک عربی حرف آخر این مشکل به صورت کامل حل خواهد. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم همواره حرف آخر بر آن بوده که به دانش آموزان در جهت کسب بهترین نتیجه کمک کند و همین موضوع باعث شده است که در بازه های مختلف سال برروی منابع خود تخفیفات بی نظیری را لحاظ کند تا همه بتوانند از محصولات این موسسه استفاده کنند. مطلع شوید و علاوه بر آن از شرایط تخفیفات موسسه در بازه های زمانی مختلف آگاه شوید. مطمئنا یکی از نگرانی هایی که دانش آموزان در مواجه شدن با نشر برایشان اتفاق خواهد افتاد ترس از نوشتن زیاد و همچنین زمانی است که باید صرف این کار شود اما در با کمک جزوات آموزشی این مجموعه این مشکل نیز به صورت کامل حل شده است و دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت. در ادامه می توانید بهترین آزمون آزمایشی را هم مشاهده کنید.

برنامه ای که مانند یک نقشه عمل کرده و ریز به ریز دروسی که باید بخواند از حجم آن ها گرفته تا مدت زمانی که باید صرف کند تعین کرده است و دیگر داوطلب هیچ سردرگمی نخواهد داشت. در این پکیج 30 ساعت از کل آموزش های حرف آخر جای گرفته است و با برنامه ریزی دقیقی که در آن وجود دارد کاملا تعین شده است که داوطلب هر روز چه دروسی را مطالعه کند، از هر درس کدام مبحث را مطالعه کند و برای مطالعه آن مبحث چه قدر باید زمان بگذارد. نکته جالب هم در مورد کنکور 99 وجود تست هایی المپیادی در درس شیمی بود که به معنای واقعی اذیت کننده بودند و زمان زیادی حدود دو برابر زمان مقرر برای پاسخگویی به تست ها نیاز بود. کنکور آزمون پیش روی تمام دانش آموزان کشور است و در سال های اخیر افراد زیادی نیز بعد از طی کردن مراحل تحصیل و کسب مدرک مجدد تصمیم به شرکت در این آزمون میگیرند. شاید باور کردن این موضوع سخت باشد که چگونه در دو ماه می توان کل آموزش دروس کنکور را به پایان رساند اما امروز در موسسه حرف آخر و به کمک تکنولوژی پویا نمایی آموزش در دو ماه امکان پذیر شده است.

البته در مقایسه قیمت محصولات نیز باید دقت کرد که با توجه به کیفیت آموزش در این موسسه نازل ترین قیمت هم برروی محصولات قرار داده شده است به نحوی که اگر مقایسه کنیم شاید برای هر ساعت آموزش دانش آموز مبلغی در حدود 000/20 تومان پرداخت کند و از بهترین آموزش برترین اساتید کنکور بهره مند شود. با کمک تصویر سازی هایی که در این مجموعه انجام شده است دیگر نیازی به حفظ کردن نخواهد داشت حتی برای درسی مانند دین و زندگی کنکور. دومین نکته در آموزش استاد محمد واعظی خارج کردن درس عربی از حالت خسته کننده و تبدیل آن به یک درس جذاب است که با کمک انیمیشن هایی که در عربی حرف آخر به کار برده شده است این موضوع امکان پذیر شده است. همین عوامل باعث شد تا در سال های اخیر حرف آخر به عنوان محبوب ترین موسسه آموزشی کنکور شناخته حرف آخر آموزش با تکنولوژی جدید شود. به عنوان مثال در بخش نوسان داوطلب باید مثلثات بلد باشد و کل مطالبی که نیاز است برای مثلثات در ابتدای جلسه آموزش داده می شود و حتی برای حرکت شناسی هم همینطور است. انیمیشن هایی که داوطلب را به عمق هر مبحث خواهند برد و باعث یادگیری مفهومی این درس میشوند.

به ندرت پیش می آید با یک داوطلب کنکور مواجه شد که نام موسسه حرف آخر را نشنیده باشد. این پروژه به نوعی فشرده شده پروژه صفر تا صد این موسسه می باشد. نکته مهمی که در مورد این پروژه یعنی 6040 حرف آخر باید بدانید این است که یک پروژه کامل است و به صورت جمع بندی یا فقط مباحث مهم نمی باشد بلکه صفر تا صد کل دروس آموزش داده شده است. اما به این معنی نیست که صرفا تعدادی لوح آموزشی برای دانش آموز ارسال شود بلکه در کنار هر یک از محصولات این موسسه جزواتی که کمک می کند تا دانش آموز دیگر زمان زیادی را صرف نوشتن نکند نیز ارسال معرفی موسسه حرف آخر خواهد شد. این پروژه از زمان رونمایی خود محبوبیت فراوانی نیز کسب کرده و با استقبال زیادی از طرف دانش آموزان مواجه شده است. موسسه آموزشی که محتوای خود را در قالب نشر دیجیتال در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. موسسه حرف اخر فعالیت خود را از 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری برای تولید محتواهای آموزشی دبیرستان و کنکور شروع کرد و امروز توانسته است فعالیت خود را گسترده کند و تمامی مقاطع ابتدایی و دبیرستان را پوشش دهد. منابع موسسه حرف اخر همانگونه که اشاره شد به صورت دیجیتال در حال ارائه است یعنی در قالب لوح های آموزشی تدریس های اساتید این مجموعه در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی