دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همه حرف اخر را به دلیل منابع منحصر به فرد خود می شناسند ، اما امروز شما مشاوران حرف آخر را به شما عزیزان معرفی می کنیم و نحوه مشاوره و برنامه ریزی داوطلبان حرف آخر را به طور کامل توضیح خواهیم داد که با استفاده از سبک برنامه می توانید در کمترین زمان ممکن از آنها استفاده کنید. بالاترین بازده ممکن را بدست آورید. برای خواندن تا پایان 5 دقیقه وقت بگذارید (اگر می خواهید در مسیر کنکور خود معجزه کنید)

چگونه یک مشاور می تواند بهترین باشد؟

یک مشاور عالی ابتدا سعی می کند دانش خود را به بالاترین سطح برساند و دانش کافی برای دروس و کنکور را دارد تا بتواند راه خود را برای داوطلبان خود روشن کند. مشاوری که دائماً دانش خود را به روز می کند و از اخبار و اتفاقاتی که ممکن است برای کنکور رخ دهد آگاه است و داوطلبان خود را در این باره آگاه می کند و تمام تلاش خود را برای به روزرسانی دانشجویان یا به روز نگه داشتن آنها انجام می دهد.

 

مشاور بهترین خواهد بود تا بتواند بهترین و انحصاری ترین برنامه ها را با توجه به شرایط داوطلب تهیه و ارائه کند ، روش های آزمون را به راحتی به داوطلب آموزش دهد و حتی داوطلب را به روش صحیح تجزیه و تحلیل آزمون راهنمایی کند. است. وی هشدار می دهد که اگر می خواهید موفق باشید ، باید تجزیه و تحلیل تست زن داشته باشید. در ادامه می توانید پکیج های بی نظیر استاد یوسفیان پور رو در صفحه دینی حرف آخر مشاهده بکنید.

 

اما یکی از مشکلاتی که داوطلبان عزیز دارند این است که فکر می کنند بهترین مشاور کسی است که رتبه بالاتری نیز داشته باشد. مردم ، این طرز فکر اشتباه است زیرا همه دانش مورد نیاز برای مشاوره درجه یک نیست ، بنابراین لزوماً نمی توانید مشاوران خوبی تهیه کنید. بیایید چند مثال ذکر کنیم: آیا فکر می کنید همه اساتید دانشگاه که خود نخبه های عالی رتبه محسوب می شوند در وهله اول بودند؟

 

یا مثالی از فوتبال آیا تا به حال فکر کرده اید که خوزه مورینیو معروف ، که سه بار قهرمان میلان شد و البته افتخارات زیادی هم داشت ، اصلاً فوتبالیست نبود؟ !! جالب است ، درست است؟ بنابراین وقتی به یک مشاور مراجعه می کنید ، داشتن دانش و نه برتری آنها مهم است.

 

مشخصات مشاوران حرف آخر:

مشاوران حرف آخر افرادی هستند که علاوه بر خصوصیات فوق ، باید دارای مشخصات زیر نیز باشند:

 

1- برنامه ای را برای داوطلب تدوین کنید که در نظر بگیرد دانش آموز چه ساعاتی را در مدرسه می گذراند و وقت مطالعه ندارد و چه ساعاتی بهترین عملکرد را دارد و در آخر اینکه عملکرد داوطلب در چه ساعاتی بسیار پایین است. و سرانجام به صفر می رسد.

 

2 - همیشه به داوطلب خود انگیزه دهید و آنها را در سطح بالایی از اعتماد نگه دارید.

 

3- ابتدا به داوطلب خود بگویید که تأثیر نوشتن چکیده در مطالعه شخص چقدر است ، زیرا داور می تواند از خلاصه آنها به جای استفاده از کتاب استفاده کند و سپس به داوطلب یاد می دهد چگونه خلاصه نویسی کند ، بنابراین می تواند از این روش استفاده کنید آهسته

 

4- روش صحیح افزایش زمان مطالعه را به داوطلب بیاموزید و به او بیاموزید که چگونه به تدریج به زمان مطالعه خود بیفزاید تا از بازدهی دانش آموز کاسته نشود و دچار کمبود خواب نشود که این امر می تواند بازدهی را دوباره تحت تأثیر قرار دهد.

 

5- نامزد را به هدف خود نزدیک کرده و بهترین منابع را در اختیار او قرار دهید تا داوطلب علی رغم داشتن منبع عالی و مشاور و برنامه ریز عالی ، تنها با تلاش زیاد بتواند موفقیت خود را تضمین کند.

 

مشاوران برتر حرف آخر

 

این ممکن است یک کار عادی باشد ، اما آنچه در مورد مشاوران حرف آخر مهم است توانایی آنها در برنامه ریزی است. بنابراین در بخش مشاوره ما این توانایی را دارید که در کمتر از 4 ماه کاملاً صفر تا صد دوره را برای خود ببندید و بیش از 7000 تست را حل کنید و همچنین بسته به زمانی که تا کنکور دارید می توانید مقداری هم داشته باشید 7 کل بار دوره را مرور کنید. برای اطلاعات بیشتر ، برنامه 1000 ساعته حرف آخر را در این سایت بخوانید.

 

چه زمانی باید انتظار زیادی از مشاوران داشته باشید؟

دوستان عزیز ، برای اینکه هر دوی شما بتوانید از خدمات مشاوره ای استفاده کنید و از این خدمات راضی باشید و هم مشاوران از عملکرد خود راضی باشند ، باید رابطه متقابل بین شما وجود داشته باشد ، اما چگونه؟ خوب ، بسیاری از شما دوستان عزیز انتظارات بسیار زیادی از مشاور دارید ، اما باید بدانید که اگر می توانید همه انتظارات مشاور خود را برآورده کنید ، زیرا وقتی مشاور برنامه را به داوطلب می دهد تا درس شما را بخواند یا از پیشرفت شما می خواهید ، اگرچه آنها بسیار کوچک هستند و داوطلب باید آنها را به خوبی انجام دهد.

 

هنگامی که داوطلب به جای هفت ساعت مطالعه که مشاور می گوید ، فقط سه ساعت مطالعه دارد و همچنین درصورتی که می تواند از تجزیه و تحلیل تست زنی که مشاورش به او آموخته است و نمی کند ، استفاده کند ، درصد کمی کسب می کند و برمی گردد برای تکرار همان اشتباهات. فکر می کنید واقعاً می توانید معجزه ای از یک مشاور داشته باشید؟

 

برعکس ، داوطلب کار خود را به موقع انجام می دهد ، اما مشاور تمایلی نشان نمی دهد و مطمئناً انگیزه داوطلب را از دست می دهد. بنابراین ، به قول معروف ، نه رومی و نه زنگی زنگی. بنابراین ، هر دو طرف باید سخت تلاش کنند تا به هدفی برسند که موفقیت داوطلب باشد. اما در این بین ما باید تلاش داوطلب را دوچندان کنیم ، زیرا این درس برای او است و آینده متعلق به اوست ، به همین دلیل او تمام وقت و درد خود را در این راه قرار می دهد.

 

از این شاخه به شاخه دیگر نپرید !!!!

مشاوران حرف آخر در هر زمان در خدمت شما هستند تا شما را به هدف خود نزدیک کنند و از هیچ تلاشی برای شما عزیزان دریغ نکنند ، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که این کار را به عهده خودتان بگذارید و سعی کنید. اما در این بین ، هرگز فراموش نکنید که از این شاخه به شاخه دیگر بپرید ، یعنی هر روز برای کار خود مشاور انتخاب نکنید.

 

شما کسی هستید که در وسط رنج می برید زیرا گیج شده اید و از دیگران عقب خواهید ماند زیرا روش هرکدام برای راهنمایی داوطلب از آنها است و در این حالت استرس و آشفتگی خواهید داشت. دوستان با پکیج 5 روز با حرف آخر میتونید 40 تست قطعی کنکور رو بزنید، برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

 

اگر می خواهید با مشاوران حرف آخر بیشتر آشنا شوید ، لطفا با شماره 02166576182 تماس بگیرید یا در کانال تلگرامی معلمان حرف آخر مشترک شوید.

 

لیست بخشی از مشاوران حرف آخر:

حرف آخر مشاوران زیادی وجود دارد که ما نمی خواهیم از هر یک از آنها نام ببریم. اما در اینجا 3 مشاور محبوب حرف آخر از نظر دانشجویی وجود دارد که در طول سال های فعالیت خود به عنوان مشاور حرف آخر محبوبیت زیادی در بین داوطلبان کنکور کسب کرده اند. پیشنهاد می کنم حتماً لیست مشاوران حرف آخر را در رابطه با شایان مامندی بخوانید تا با فعالیت های این مشاور ارشد و همچنین نظر داوطلبان در مورد وی آشنا شوید. در ادامه می توانید لیست قیمت محصولات حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

 

شایان مامندی مشاور ارشد حرف آخر:

آقای شایان مامندی یکی از مشاوران برتر حرف آخر است و همچنین یک مشاور رتبه بندی و همچنین یک رتبه برتر است و دارای یک رتبه بندی جهانی 958 کنکور است. آقای شایان مامندی به مدت 3 سال به عنوان مشاور حرف آخر با داوطلبان کنکور کار کرده و محبوبیت زیادی در بین آنها کسب کرده است. تجربیات مهندس شایان مامندی همیشه کار داوطلبان را آسانتر کرده است و عکسهای زیر نمونه هایی از دیدگاه داوطلبان در مورد شغل مشاور مامندی است.

 

برای یک جلسه مشاوره رایگان و آشنایی با سبک برنامه ریزی در حرف آخر ، فقط فرم زیر را پر کنید و ما سریع به شما پاسخ خواهیم داد.

 

 

خانم حدیث قمری مشاور ارشد حرف آخر

خانم حدیث قمری دانشجوی دکترای فیزیولوژی و از مشاوران ارشد موسسه حرف آخر است. داوطلبان از وی بسیار راضی بوده و برنامه ریزی و مشاوره بی نظیری را به داوطلبان ارائه داده اند. برای تماس با خانم قمری کلیک کنید عکس های زیر نمونه ای از نظرات داوطلبان در مورد کارهای قمری است.

 

 

خانم مریم فرضی مشاور ارشد حرف آخر

خانم مریم فرضی روانشناس و یکی از باتجربه ترین مشاوران این مجموعه است و تجربه درخشانی در زمینه کنکور دارد. برای تماس با خانم مریم فرضی کلیک کنید. عکس های زیر نمونه ای از پیام های داوطلبان در مورد توصیه های خانم مریم فرضی است.

 

خانم شیدا کبیرآبادی مشاور ارشد حرف آخر:

خانم شیدا کبیر عبادی ، رتبه 15 کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه ، لیسانس و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تبریز ، 2 سال تجربه در انجمن علمی همان رشته و کسب مقام 2 در مسابقات جهانی ثبت شده با سابقه درخشان خود و همچنین مشاوران ارشد حرف آخر هستند.

 

توجه توجه:

این اسامی فقط بخشی از مشاورین موسسه بودند در حالیکه در مجموعه حرف آخر بیش از ۲۰۰۰ مشاور فعالیت دارند.

 

ارتباط با حرف آخر و مشاورین مجموعه از طریق :

 

۰۲۱۶۶۵۷۶۱۸۲

 

۰۲۱۶۶۵۷۶۳۷۱

 

۰۲۱۶۶۵۶۶۶۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی