دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

آموزش دروس اولیه بسیار مهم است زیرا در این مرحله الفبای یادگیری به دانش آموز آموزش داده می شود و در این مرحله ریشه ها و قدرت آموزش شکل می گیرد.

 

تا چند سال پیش ، تمرکز آموزش روی کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد بود ، اما در مقاطع بالاتر ، وقتی وضعیت دانش آموزان را بررسی می کنیم ، به نقاط ضعف آنها در مفاهیم ریشه در آموزش ابتدایی پی خواهیم برد. حتی در دوران ابتدایی و در اینجا به یک نکته بسیار مهم می رسیم. تأثیرات شخصی را که در ابتدا با روشهای خوب آشنا نشده است در سطوح بسیار بالاتر مشاهده خواهیم کرد. اما یافتن منبع خوب به خودی خود کار دشواری است و از طرف دیگر وجود تاج و مجازی سازی آموزش ضربه جدی به آموزش وارد کرده است. اما در اخبار اجی مجی را معرفی خواهیم کرد ، که به تمام نگرانی های والدین در مورد تحصیلات خوب پاسخ می دهد.

 

معرفی کامل مؤسسه اجی مجی و سبک آموزشی این مجموعه

مؤسسه اجی مجی از زمان معرفی بسیار محبوب دانش آموزان دبستانی است. مهمترین ویژگی این مجموعه استفاده از انیمیشن و قصه گویی در آموزش است. این بدان معنی است که دانش آموز فیلم های این مجموعه را در حین آموزش ، مانند تماشای کارتون دریافت می کند. این امر خصوصاً در مورد دانشجویان نسل جدید بیشتر صدق می کند زیرا آنها رابطه خوبی با آموزش ندارند و چنین آموزشی می تواند انگیزه مطالعه را نیز برای آنها ایجاد کند. روایت و شعر نیز به دانش آموز کمک می کند تا مفاهیم را بدون نیاز به حفظ ، بیاموزد. البته نتیجه یادگیری بدون حفظ ، تاخیر در فراموشی است و از طرف دیگر ، چون مطالب به صورت متحرک و بصری آموزش داده می شود ، به نیمکره راست مغز وارد می شود ، جایی که مطالب بیشتر از یادگیری طبیعی است. .

 

معلم های اجی مجی چه افرادی هستند؟

بهترین معلمان کشور برای برگزاری دوره های اجی مجی معرفی شدند. افرادی با بهترین رزومه و حتی کسانی که در سطح بین المللی کار می کنند. انتخاب معلم نیز برای هر کلاس متفاوت است و معلمان اجی مجی معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند. یک معلم از کلاس اول دبستان تا کلاس چهارم دبستان تدریس می کند. خانم مینا کاجار در کلاس اول ، خانم نرگس نوربخش در کلاس دوم ، خانم ریحانه رضایی در کلاس سوم و خانم فرزانه صدیقی در کلاس چهارم. بسیاری از معلمان در کلاس های پنجم و ششم درگیر تدریس بودند که هرکدام دارای تجربه ای استثنایی بودند. خانم نیلوفر قهرمانى معلم پنجم و ششم ریاضیات ، خانم اکرم دامارچالی معلم پنجم و ششم زبان فارسی ، خانم مریم احمدپور پنجمین معلم علوم اجتماعی و هدایا از بهشت ​​، خانم زهرا بلووند پنجمین استاد علوم طبیعی ، و خانم احمدی ششمین استاد علوم اجتماعی و تحقیقات است.

 

وب سایت اجی مجی

اما بهتر است بخشی از برنامه درسی معلمان اجی مجی را در اینجا ذکر کنید. خانم مینا قاجار ، که در کلاس اول اجی مجی تدریس می کند ، علاوه بر رزومه عالی و نویسنده چندین کتاب درسی ، همچنین یک مربی درجه یک در مجموعه حرفه ای Farcids برای دانش آموزان مقیم خارج از کشور است. نرگس نوربخش نه تنها معلم است ، بلکه روانشناسی است که دانش آموزان را با اصول روانشناسی و آموزش آشنا می کند. دوره هایی برای کلاس های پنجم و ششم در رشته های علوم و ریاضیات وجود دارد و علاوه بر این ، در همه استان های کشور سمینارها برگزار می شود و این برنامه های درسی برای سایر معلمان قابل استفاده است.

 

20٪ محتوای آموزشی رایگان برای هر کلاس ، هدیه اجی مجی برای دانش آموزان

مؤسسه اجی مجی همچنین هدیه ای ویژه برای همه دانشجویان خود تدارک دیده است. در هر سطح ، می توانید 20٪ از کل محتوای آموزشی هر کلاس را به صورت رایگان دریافت کنید. این محتوا از تمام دوره های سطح اجی و مجی انتخاب شده است و می توانید در کمترین زمان از آن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان دبستانی خود را در یادگیری و خواندن مشاهده کنید برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است همین الان مدرک + نام دانشجو داشته باشید. و نام خانوادگی خود را برای SMS اجی مجی به شماره 10002907 ارسال کنید تا متخصصین آموزش اجی مجی بتوانند بلافاصله با شما تماس بگیرند و عزیزانتان را ارجاع دهند.

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی