دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

در جهان امروز بیشترین دل مشغولی­ها و نگرانی­ها معطوف به بیماری کرونا و تاثیرات مخرب ناشی از آن شده است. می­توان گفت آموزش یکی از مواردی است که بیشترین تاثیر را در مواجه با این بیماری تجربه کرده است. با انتشار این بیماری و تعطیل شدن مدارس و عدم برگزاری کلاس­های درس و نبود امکانات و زیرساخت­های کافی برای آموزش­ مجازی در کشور یکی از مهمترین نگرانی­های والدین در این دوران سلامت فرزندان خود در کنار بهره گیری از یک آموزش درست و صحیح است. هر چند در تمامی دوره های تحصیلی اختلالات آموزشی ایجاد شده ولی به طور قطع بیشترین صدمه را می­توان به دانش آموزان مقطع ابتدایی نسبت داد. چرا که پایه ابتدایی در واقع خشت اول آموزش دانش آموزان است که اگر توجه ویژه و اصولی به آموزش این مقطع مهم و حساس نشود ممکن است آینده تحصیلی دانش آموزان با اختلالات و مشکلات عدیده ای همراه شود. آموزش دروس ابتدایی با تکنولوژی جدید موسسه اجی مجی این نگرانی والدین رو حل کرده.

 

آموزش دروس ابتدایی با انیمیشن و تصویرسازی

در جهان امروز با افزایش سطح علمی جوامع بشری آموزش جهانی به سمت آموزش با شیوه های نوین و پیشرفته همچون تصویر سازی، انیمیشن و نقشه راه رفته که بر مبنای تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود. خوشبختانه در سال های اخیر آموزش در ایران هم به همین سمت و سو حرکت کرده و آموزش با روش­های سنتی و با استفاده از روش های قدیمی و کلاسیک جای خود را به همین آموزش های جهانی داده است. هدف اصلی این روش آموزشی تدریس مباحث مهم و کاربردی در قالب داستان، قصه و انیمیشن با کیفیت بالاست که سبب لذت بخش تر شدن آموزش علل الخصوص در پایه های ابتدایی می­شود. با این شیوه دیگر نیازی نیست دانش آموز زمان زیادی را صرف حفظ کردن مطالب کند چرا که آموزش با تصویر و انیمیشن و بصورت شهودی انجام می گیرد که این امر سبب افزایش ماندگاری مطالب در مغز و یادگیری مطالب یکبار برای همیشه می شود. تا کنون اولین و تنهاترین مجموعه ای که آموزش دروس ابتدایی را با استفاده از همین روش های روز دنیا یعنی الگو و انیمیشن انجام می دهد اجی مجی است.

 

ویژگی های متمایز اجی مجی

یکی از مهمترین ویژگیهای موسسه اجی و مجی آموزش بصورت کاملاً شهودی و متحرک و در قالب یک داستان است. این کار قبلاً توسط موسسه حرف آخر انجام شده است. در واقع ، آموزش به روشی نمایشی و در دل داستان ها و قصه های مختلف انجام می شود و دانش آموز سنگین ترین و مفهومی ترین موضوعات را بدون اینکه متوجه شود ، می آموزد. این داستان ها با روش های مدرن در قالب محیط های سه بعدی طراحی شده و دانش آموز در قالب داستان با موضوع مورد نظر آشنا می شود.

 

یکی دیگر از مزایای این موسسه استفاده از دو عروسک اجی و مجی در آموزش است که یادآور فضای کلاس برای دانش آموزان است و با شیطنت ها و سوالات خاص خود موضوع را برای دانش آموز شما ملموس تر می کند. در حقیقت ، اجی مجی نماینده دانش آموزان است و تمام سوالاتی که ممکن است در ذهن دانش آموز ایجاد شود توسط معلم از طریق اجی و مجی مطرح می شود که به درک بهتر مطالب کمک می کند.

 

معلمان موسسه اجی مجی

برای آموزش مبانی آموزشی در این موسسه ، از اساتید شناخته شده آموزش کشور استفاده شده است تا دانش آموزان از آموزش جامع و کامل مبتنی بر آخرین فن آوری های روز دنیا بهره مند شوند. خانم مینا قاجار مسئولیت تدریس سال اول دبستان را بر عهده دارد. او یک معلم بسیار توانمند با 10 سال سابقه تدریس در کلاس اول دبستان است که همیشه به عنوان معلم و قاضی حضور پررنگی در جشنواره های استانی و کشوری داشته است. این بنیاد آموزشی که از مهمترین مبانی آموزشی به حساب می آید کاملا روان و روایی است که برای اولین بار در این سطح و مقیاس پوشش کامل و جامع کل کتاب انجام شده است.

 

کلاس دوم دبستان توسط خانم نرجس نوربخش تدریس می شود. بسیاری از شما با آموزه های آنها از طریق فضای مجازی آشنا هستید. خانم نرجس نوربخش یا معروف "خانم ایجازه" تمام دوره های روانشناسی را گذرانده و به خوبی با اختلالات یادگیری دانش آموزان آشنا هستند. این امر باعث شده است که آموزش آنها بر اساس این اختلالات باشد تا دانش آموزان بتوانند به راحتی مطالب را یاد بگیرند. از ویژگیهای بارز آموزش آنها تکرار مکرر مطالب و استفاده از داستانهای مختلفی است که آموزش را برای فرزندان شما لذت بخش کرده است. خانم نوربخش علاوه بر آموزش ، سعی در آموزش آداب و مدیریت خشم دارد.

 

آموزش کلاس سوم که یکی از پایه های کلیدی دوره ابتدایی است به عهده خانم ریحانه رضایی است. این نمره به دلیل اینکه دانش آموزان به تدریج مرحله آموزش ابتدایی را رها می کنند و وارد مباحث مهم و کاربردی مانند جداول ضرب می شوند از اهمیت بالایی برخوردار است. لذت می برد این معلم جوان و با انگیزه آموزش کاملاً دیدنی و جذابی را ارائه کرده است که مهمترین قسمت آن کارتون آموزشی شهر ماهی است. برای همه قسمت های تدریس سناریوهای شاد و جذابی وجود دارد تا دانش آموز بتواند بدون خستگی و لذت موضوعات را بیاموزد.

 

تدریس سال چهارم دبستان به خانم فرزانه صدیقی سپرده شده است. به خانه های خود بیاورید. از ویژگی های تدریس وی می توان به تبدیل مفاهیم کتاب درسی به داستان های تصویری و متحرک ، استفاده از سناریوهای مختلف با کمک اجی مجی ، تدریس در سطوح و هوش های مختلف ، حل همه نگرانی های درس ریاضی و استفاده از قطار شماره برای آموزش اشاره کرد. ریاضی اشاره کرد.

 

برای تدریس دروس سال پنجم و ششم چون حجم مطالب و همچنین تعداد دروس بیشتر از سال های قبل است از چند معلم برای آموزش استفاده شده است که همچون سایر مدرسین موسسه اجی مجی دارای رزمه آنها کاری پربار و سلیقه ای درخشان در آموزش دوره ابتدایی هستند. آموزش کتاب های اجتماعی و هدایای بهشتی توسط خانم مریم احمدپور انجام شده است. در نگاه اول ممکن است این دوره ها بسیار آسان تلقی شود اما با دقت هر یک از این دوره ها مشخص است که این دوره ها دوره حفظی محسوب می شوند و نقش معلم در علاقه مندی دانشجویان به این دوره ها بسیار مهم است و غیرممکن این یک انکار است. برای اولین بار در این پایگاه ، درس متن و حافظه همراه با داستان و انیمیشن انجام شده است که باعث جذابیت بیشتر آموزش و اشتیاق دانش آموز به یادگیری شده است.

 

ریاضیات کلاس پنجم ابتدایی توسط خانم نیلوفر قهرمانی تدریس می شود. یکی از مهمترین دغدغه های خانم قهرمانی آشتی دادن دانش آموزان با درس ریاضیات است. وی برای رسیدن به این هدف سعی کرده ریاضیات را به شکلی خیالی و جذاب آموزش دهد تا دانش آموزان از تدریس ریاضیات لذت ببرند. برای برنده شدن. از خصوصیات تدریس وی می توان به آموزش ریاضیات با خنده ، نشاط ، خلاقیت و نشاط اشاره کرد.

 

فارسی سال پنجم نیز توسط خانم اکرم دمیرچلی انجام شده است. خانم دمیرچلی یکی از بهترین معلمان در زمینه ادبیات و فارسی ابتدایی بوده و این درس شیرین را که البته یادگیری آن برای دانش آموزان دشوار بود را به ساده ترین شکل انجام داده است.

 

معلمان دوره های ششم اجی مجی ، مانند سال پنجم ، توسط چندین معلم تدریس شده اند ، از جمله خانم مریم احمدی ، معلم علوم اجتماعی و علوم ششم و نیلوفر قهرمانی ، معلم ریاضی کلاس ششم. همه این افراد از معلمان برتر کشور بوده اند و سالها تجربه درخشانی را در تدریس این دوره ها داشته اند و البته آغازگر دوره های آموزش بصری و قصه گویی در این زمینه هستند.

 

دریافت 20 درصد از کل دروس هرپایه به صورت کاملا رایگان

موسسه اجی مجی برای استفاده همه دانش آموزان از این تدریس های بی­نظیر و همچنین آشنایی با روش­ها و ویژگی­های تدریس هر مدرس اقدام به ارسال رایگان 20درصد از محصول آموزشی خود کرده است. اما نکته حائز اهمیت این است که این بیست درصد رایگان اجی و مجی مختص یک درس خاص نیست بلکه از تمام دروس موجود در هر پایه انتخاب شده است و یک امتیاز بسیار ویژه برای دانش آموزانی است که به دنبال پیشرفت و افزایش قدرت یادگیری هستند. برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر به لیست قیمت اجی مجی مراجعه بکنید.

 

مشاوره ویژه محصولات اجی مجی

یکی از ویژگی های ممتاز این موسسه که آن را از موسسات دیگر متمایز می­کند وجود کارشناسان و مشاوران موسسه اجی مجی در کنار دانش آموزان است که در پیشرفت تحصیلی فرزندان شما نقش ویژه ای خواهند داشت با پشتیبانی که توسط مشاورین انجام می‌شود دانش آموز دیگر تنها نیست و می‌تواند از راهنمایی پشتیبان ها نیز بهره ببرد. لیست محصولات اجی مجی را با خیال راحت از سایت مرکزی موسسه می توانید خرید کنید.

 

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی