دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

انتخاب منبع برای شیمی کنکور یکی از کارهای سخت داوطلب کنکور است ، بنابراین معرفی یک منبع جامع برای مطالب دهم ، یازدهم و دوازدهم دشوار است. از طرف دیگر ، منابع موجود در بازار کامل نیستند و باید تکمیل شوند. . اما در این مقاله بهترین منبع شیمی برای کنکور به شما معرفی می شود که نیاز به هر منبع دیگری ، حتی کتاب تست را از بین می برد. اما قبل از معرفی ، بیایید به کنکور 97 و نحوه پاسخ داوطلبان به درس شیمی نگاهی بیندازیم:

در ادامه می توانید مقاله مربوط به تجربه جدیدترین سبک آموزش کنکور با حرف آخر را هم مشاهده کنید.

 

در کنکور 97 ، 569984 نفر از گروه آزمایش در جلسه کنکور شرکت کردند.

1- تعداد افرادی که در شیمی کمتر از صفر (منفی) کسب کرده اند: 190095 نفر ، یعنی 33٪

نتیجه: شخصی که به سوالات شیمی پاسخ نداده بود از 33٪ رقبا پیشی می گرفت !!!

2- تعداد افرادی که به درصد بالای 50 رسیده اند: 9793 نفر ، یعنی 1٪ از کل داوطلبان

نتیجه: فردی که به نیمی از سوالات شیمی پاسخ داده است ، جز 1 1٪ شرکت کنندگان در نظر گرفته می شود و 1٪ اول بهترین رشته در دانشگاه های معتبر است.

3- تعداد افرادی که در دوره شیمی 100٪ موفق به کسب موفقیت شده اند: 0 نفر

تحلیل دوم: توصیه می شود یکبار با استفاده از نرم افزار رتبه بندی 97 همین کار را انجام دهید.

1- اگر فردی در تمام درس های خود نمره صفر بگذارد اما در درس زیست نمره 100 کسب کند به رتبه ای بین 23000 تا 25000 می رسد.

2- اگر شخصی در همه دوره های خود نمره صفر بگیرد اما در شیمی به 100 برسد رتبه او بین 18 تا 19 هزار خواهد بود !!!

نتیجه گیری: شیمی حتی از زیست شناسی مهمتر است. اما به دلیل منابع و روش های نادرست ، افراد معدودی همیشه می توانند درصد خوبی را در این دوره کسب کنند. اما امروز منبعی را به شما معرفی می کنیم که تمام مشکلات شیمی را برای شما حل می کند و شما به منبع دیگری برای شیمی نیاز خواهید داشت.

در ادامه می توانید پروژه 6040 حرف اخر را هم مشاهده کنید.

 

معرفی کامل بسته مفاهیم شیمی دوازدهم شیروانی:

شیمی سال دوازدهم از چهار فصل تشکیل شده است که درک آنها از نظر محتوای مفهومی واقعاً دشوار است ، خصوصاً در فصل دوم سال دوازدهم ، که به مفاهیم سلول سوختی و گالوانیک ، آبکاری و خوردگی و واقعاً محتوای مبهم و نامفهوم در این بخش بخشی وجود دارد که با جزئیات بیشتری در کتابها توضیح داده شده و داوطلب را گیج می کند ، اما بسته مفاهیم شیمی آخرین کلمه ای است که به نوبه خود برای آموزش شیمی انقلابی است زیرا کل فصل 2 یا الکتروشیمی فقط با یک الگوی به نام الگوی Z. توضیح داده شده است که این یک استراتژی کلی است و تمام سوالات سنگین این فصل از نظر ذهنی قابل حل است.

برای دریافت پکیج 5 روز با حرف آخر به صورت رایگان کلیک کنید.

 

ویژگی های تدریس استاد شیروانی در پکیج شیمی مفاهیم دوازدهم  حرف آخر  :

در بسته مفاهیم شیمی استاد شیروانی ، با یک روش جدید آموزش آشنا خواهید شد. آموزش بصری اولین بار توسط استاد شیروانی در شیمی ابداع شد و سعی کرد یادگیری را به ساده ترین شکل ممکن و در کمترین زمان برای یک فرد محقق کند. در بسته مفاهیم دوازدهم شیمی ، کلیه مطالب مربوط به مفاهیم چهار فصل در قالب 4 الگو آموزش داده می شود که الگوی Z یکی از آنهاست. با استفاده از الگوی Z با ترسیم شکلی که از نظر ذهنی نیز می توانید انجام دهید ، می توانید در کمترین زمان ، دهنده و گیرنده الکترون را شناسایی کنید که این یکی از سخت ترین سوالات این فصل است. مباحث دیگری مانند خوردگی نیز با استفاده از یک سری انیمیشن تدریس می شود که واقعاً لذت آموزش را چند برابر می کند و مطالب به صورت کاملاً عمیق و مفهومی به مخاطب آموزش داده می شود.

بسته شیمی نامه دوازدهم شامل چه مباحثی است؟

صفر تا صد مفهوم شیمی سال دوازدهم و هر آنچه برای پاسخگویی به تستهای شیمی در این بسته نیاز دارید در اختیار شما قرار می گیرد و مطالب 4 فصل که حجمی در حدود 122 صفحه با استفاده از 4 الگو در 4 دی وی دی دارند و برای حدوداً آموزش داده می شوند 20 ساعت

برای اطلاع از قیمت پروژه 6040 حرف آخر اینجا کلیک کنید.

 

سوال: آیا 20 ساعت فقط به آموزش اختصاص دارد؟

خیر ، از این زمان ، حدود 10 ساعت به تمرین و حل تست اختصاص داده شده است و در این راستا ، بسته شیمی حرف آخر علاوه بر اینکه یک محصول آموزشی است ، بزرگترین بانک آزمون نیز محسوب می شود و داوطلب را از هر کس دیگری می خواهد منبع آموزشی

حرف آخر بسته مفاهیم شیمی دوازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

روش تدریس در این بسته به گونه ای است که فرقی نمی کند داوطلب سال اول دبیرستان باشید ، داوطلب کنکور یا شخصی که بعد از سالها دوری از کنکور قصد شرکت در کنکور را دارد. آموزش از ابتدا و در هر سطح ، با هر مرحله ، با استفاده از بسته شیمی نامه آخر ، با استفاده از تصاویر مربوط به هر موضوع ، به ساده ترین شکل ممکن و در کمترین زمان ، آموزش کلیه مطالب مرتبط به شیمی دوازدهم خواهید دید

سرانجام ، چگونه برای مفاهیم شیمی دوازدهم برنامه ریزی می کنید؟

برنامه ریزی ، به نوبه خود ، در موفقیت فرد بسیار مهم است. در واقع ، یک منبع خوب یک بال است و برنامه ریزی یک بال دیگر. اگر هر دو با هم باشند ، فرد می تواند در بحث کنکور به نتیجه دلخواه برسد. در نامه آخر به این موضوع اهمیت زیادی داده شده است. مشاوران موسسه در این زمان اقدام خواهند کرد و در مرحله اول نحوه استفاده از بسته را به شما آموزش می دهند و در مرحله دوم با استفاده از اطلاعات شخصی و فردی و شناسایی استعداد و عملکرد داوطلب ، برنامه ریزی زمان و ارائه شخصی سازی حجم به داوطلب.

در ادامه می توانید پروژه 6040 حرف آخر را هم مشاهده کنید.

 

چرا پکیج شیمی حرف آخر انتخاب رتبه برتر ها است و چرا باید این محصول را تهیه کرد ؟

بسته شیمی حرف آخر ، به نوبه خود ، نقش اول را در زمینه آموزش کنکور دارد. زیرا این بسته از لحاظ جامع بودن ، بانک تست بودن ، آموزش به زبان ساده و روان و همچنین کوچک بودن از تمام ویژگی های یک منبع خوب برخوردار است. از طرف دیگر ، در این بسته ، دیگر خبری از تکنیک ها و فرمول ها نیست ، بلکه در قالب چندین مدل جامع است که می تواند بدون استثنا به تمام س allالات یک موضوع اعم از دشوار یا آسان پاسخ دهد و همچنین تنها منبع آموزش فیزیک بصری است. در میان محصولات محبوب آموزش فیزیک است.

این بسته در سال 1997 نیز تأثیر زیادی در درصد شیمی در رتبه های برتر داشت و افرادی مانند فائزه کیانفر ، جعفر قرایی رتبه 57 کنکور ، علیرضا رای 354 تجربی ، محمدرضا خوشرو 59 ، میثم فرهمندی رتبه 39 ، و به همین ترتیب. بیش از 80 و حتی 90 در این دوره به دست آوردند.

اگر به دنبال بهترین مبحث برای آموزش شیمی هستید که بتوانید برای حل تمام تست های شیمی استفاده کنید ، بسته شیمی حرف آخر مفاهیم دوازدهم بهترین گزینه برای انتخاب است که تمام انتظاراتی را که از یک منبع خوب دارید برآورده کند.

  • ۹۹/۰۸/۱۱
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی