دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شیمی کنکور

شیمی یکی از مهمترین دروس درسی برای داوطلبان رشته ریاضی و آزمایش است. داوطلب هستند این بدان معناست که اگر فردی بتواند به نیمی از سوالات شیمی پاسخ دهد ، وی جز 1 1٪ شرکت کنندگان در این دوره خواهد بود.

دوره شیمی در کنکور سراسری ریاضیات و آزمایشات دارای 35 تست است. این دوره یکی از دروس حفظی و محاسباتی در کنکور سراسری است. در سال های اخیر ، ما در این دوره سوالات محاسباتی بیشتری دیده ایم و آزمون های مفهومی نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته اند. برای موفقیت در این دوره و کسب درصد بالا در کنکور ، باید مطالعه خود را با تفکر طراحان کنکور سراسری هماهنگ کنید. داشتن بهترین منبع آموزشی برای این دوره این امکان را فراهم می کند.

در این بخش ، ما بهترین منبع را برای مفاهیم شیمی سال دوازدهم معرفی خواهیم کرد.

برای مطالعه مقاله 10 آزمون مبحثی نظام جدید حرف آخر، کلیک کنید.

معرفی کامل بسته مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر:

مفاهیمی که شاید شما را به خاطر سپردن یادآوری کند ، اما آیا واقعاً می توان با حفظ به سوالات مربوط به مفاهیم شیمی پاسخ داد؟ به نظر شما ، اگر این امکان وجود دارد ، چرا در کنکور 97 فقط 2٪ داوطلبان تجربی و 1٪ داوطلبان ریاضیات توانستند بیش از 50٪ شیمی بدست آورند؟ خوب ، نیمی از سوالات شیمی از قسمت مفاهیم است و با حفظ آنها می توانید به 50٪ برسید ...

اما بیایید نگاه عمیق تری به این موضوع بیندازیم. شیمی از دو قسمت ، مفهوم و مسئله تشکیل شده است که دو تفاوت کاملاً متفاوت اما در عین حال پیش شرط یکدیگرند. در این مقاله قصد داریم تنها منبعی در کل ایران باشیم که مسائل و مفاهیم شیمی را از یکدیگر جدا کرده و نحوه آموزش آن به گونه ای است که شما را در هر سطح به درصد مورد نظر خود می رساند. شما را معرفی کنیم.

در ادامه می توانید پکیج سینماتیک حرف آخر را هم مشاهده بفرمایید.

ویژگی های بسته مفاهیم شیمی دهم و یازدهم شیمی شیروان شیمی:

در بسته مفاهیم شیمی دهم و یازدهم ، برای اولین بار با مفهوم الگو و تصویر محتوای شیمی مواجه می شوید. یک مثال ساده موضوع پلیمریزاسیون یا پلیمریزاسیون است که در سال دهم شیمی با آن روبرو می شوید. شما تحریف این مقاله را نیز خوانده اید ، اما چه تعداد از شما می توانید این موضوع را برای شخصی که هیچ اطلاعی از شیمی ندارد و از شما در مورد مفهوم پلیمریزاسیون می پرسد ، توضیح دهید تا او بتواند این مفهوم را درک کند. اما تنها داوطلب حرف آخر که از شیمی استاد شیروانی استفاده کرده است می تواند ادعا کند که می تواند مفاهیم شیمی را به هرکسی آموزش دهد ، زیرا با شیمی حرف آخر دیگر حفظی وجود نخواهد داشت و شما به قلب مفاهیم سفر خواهید کرد و با استفاده از انیمیشن ها و الگوهای جذاب ، شما به راحتی می توانید کل موضوع را درک کنید. در بخش آرایش الکترونیکی ، می توانید محتویات اعداد کوانتومی ، مداری و زیرلایه ای را لمس کنید.

پکیج مفاهیم شیمی حرف آخر شامل چه مباحث است؟

کلیه متن ها و نمودارهای کتاب های درسی دهم و یازدهم که شامل 6 فصل و حدود 200 صفحه از کتاب درسی مربوط به مفاهیم است ، در قالب 5 دی وی دی و 22 ساعت آموزش در اختیار شما قرار می گیرد ، یعنی حدود 10 تا 12 آزمون های شامل آزمون ورودی.

اما 22 ساعت آموزش فقط برای آموزش نیست ، بلکه حدود 10 ساعت فقط به حل تمرین ها و آزمون های سراسری اختصاص دارد.

آنچه در DVD ها مشاهده خواهید کرد به شرح زیر است:

جدول 1: پیدایش اتم - آرایش الکترون - نامگذاری ترکیبات معدنی - یونهای تک اتمی

جدول 2: ترکیبات یونی - ترکیبات کووالانسی - گشتاور قطبی - شیمی آلی 1

جدول 3: شیمی آلی - واکنش - راه حل ها

جدول 4: انواع انحلال - انحلال گازها - خصوصیات گازها - گرما و دما

جدول 5: جریان انرژی - گرما و آنتالپی سینتیک

در ادامه می توانید پکیج فیزیک یازدهم حرف آخر را هم مشاهده کنید.

بسته مفاهیم دهم و یازدهم شیمی کیست؟

نحوه تدریس در این بسته به گونه ای است که در هر سطحی از بسته بندی مفاهیم شیمی دهم و یازدهم ، حرف آخر تمام سوالات مربوط به این بخش در کوتاهترین زمان ممکن استفاده می کنید. استفاده از انیمیشن در تدریس دشوارترین مباحث مانند راه حل ها را چندین برابر برای شخص آسان می کند و این روش تدریس به ویژه برای افرادی که پس از سالها دوری از کنکور و شیمی قصد شرکت در آزمون را دارند ، بسیار موثر است. به روشی کاملاً مفهومی آموزش می دهد.

سرانجام ، شیمی دهم و یازدهم چگونه برنامه ریزی شده است؟

این برنامه یکی از اساسی ترین مولفه هایی است که همراه با منبع خوب می تواند شما را به رتبه و نتیجه دلخواه برساند. به همین دلیل ، در آخرین نامه در کنار بسته مفاهیم شیمی دهم و یازدهم توسط مشاوران باتجربه و رتبه برتر موسسه توسط یک سری فرایندها و تست ها ، اطلاعات شخصی شما مانند زمان مطالعه ، نحوه تحصیل و ... در اختیار مشاور قرار خواهد گرفت. سپس ، طبق آن ، برای هر شخص برنامه شخصی سازی ارائه می شود.

برای مشاهده پکیج فیزیک دوازدهم حرف آخر کلیک کنید.

چرا بسته بندی مفاهیم شیمی دهم و یازدهم آخرین کلمه در انتخاب رتبه های برتر است؟

با توجه به ویژگی های بسته مفاهیم شیمی ، آخرین کلمه و تنها منبعی که کل شیمی را به طور جداگانه در دو بخش ، مفاهیم و مشکلات بررسی می کند ، افرادی که به دنبال کسب بهترین رتبه و درصد در شیمی هستند از این محصول استفاده می کنند و هدف شما خواهد رسید.

فائزه کیانفر ، جعفر قرایی ، 57 امین کنکور ، علیرضا راعی ، 354 امتحانی ، محمدرضا خوشرو ، 59 ، میثم فرهمندی و میثم فرهمندی ، از جمله برترین هایی که سال گذشته با استفاده از 70٪ یا حتی 90٪ بالاترین درصد را کسب کرده اند. آخرین بسته شیمی. 39 و ... اشاره کرد.

وجه تمایز مفاهیم شیمی دهم و یازدهم حرف آخر با سایر منابع آموزشی :

بدون استثنا ، منابع زیادی برای آموزش شیمی کنکور وجود دارد ، اما تفاوت اصلی شیمی آخرین کلمه با سایر منابع آموزشی را می توان در این واقعیت مشاهده کرد که این تنها منبع در کشور است که به صورت شهودی شیمی را آموزش می دهد و از انیمیشن برای استفاده در عمیق و آموزش مفهومی. همچنین ، تنها منبعی که به جای استفاده از تکنیک هایی که فقط در یک سری سوالات کاربرد دارد ، با استفاده از مدل سازی سوالات را حل می کند و کل سوال یک موضوع را با الگو حل می کند ، شیمی است.

در ادامه می توانید فیزیک دهم حرف آخر را هم مشاهده کنید.

چرا باید بسته مفاهیم شیمی دهم و یازدهم شیمی حرف آخر تهیه شود؟

شما تمام ویژگی های بسته بندی مفاهیم شیمی دهم و یازدهم را مطالعه کرده اید ، از جمله آموزش بصری با استفاده از مدل سازی ، و علاوه بر یک منبع آموزشی ، بزرگترین بانک آزمون ، و همچنین مدت زمان کوتاه آموزش برای به دست آوردن 10 تست قطعی ، انتخاب از شماست ، اگر قصد دارید منبعی را تأمین کنید که تمام انتظاراتی که از یک منبع آموزشی دارید را برآورده کند ، بسته شیمی کلمه آخر بهترین انتخاب است.

  • ۹۹/۰۸/۱۱
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی