دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اجی و مجی

اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی

مهمان ناخوانده جهان ، ویروس کرونا ، از بدو ورود همه چیز را تحت تأثیر قرار داده است و مسئله آموزش نیز از این قاعده مستثنی نبود. والدین همچنین بسیار نگران تحصیل فرزندان خود هستند. اما بیشتر آسیب ها در زمینه آموزش می تواند ناشی از آموزش داوطلبان ابتدایی باشد زیرا این اولین آموزش است که دانش آموزان یاد می گیرند و کسی که از ابتدا نمی تواند خوب یاد بگیرد تأثیر آن را تا پایان می بیند و اینجاست که معنای عبارت "پیشگیری قبل از درمان" بارزتر می شود. امروز ما در خبرگزاری تابناک بهترین راه حل برای آموزش دروس ابتدایی یعنی تدریس با مجموعه اجی مجی را به شما معرفی می کنیم که با کمک آن از تدریس دروس ابتدایی از کلاس اول تا کلاس ششم راحت می شوید. . توصیه می کنم برای دریافت هدیه ای به ارزش 200000 تومان به صورت رایگان از موسسه اجی مجی ، این مقاله را تا انتها بخوانید.

چرا باید آموزش دبستان را جدی بگیریم؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، تحصیلات ابتدایی در مقایسه با سایر پایه ها بسیار مهم است و دانش آموزی که تحصیلات کافی در این کلاس را نداشته باشد ، ممکن است آسیب جبران ناپذیر و تأثیر آن بر دیگران وارد شود. حتی به بخشهای دبیرستان مراجعه کنید.

مهم نیست که دانش آموز کلاس اول است یا کلاس ششم. با توجه به اینکه دروس هر پایه مربوط به سالهای گذشته است ، خصوصاً در دروس مانند ریاضیات و علوم ، اگر دانش آموز مطالب را به خوبی یاد نگیرد ، جبران آن بسیار دشوار یا حتی غیرممکن است.

مشکلات یادگیری حتی در زمان کنکور نیز دیده می شود. طبق آماری که سازمان سنجش اعلام کرده هر ساله حدود نیمی از داوطلبان کنکور در درس ریاضیات درصد منفی می گیرند و به نقل از همان سازمان می توان گفت شخصی که در دوره صفر درصد می گیرد یعنی که او تربیت نشده است. شخصی که درصد منفی می گیرد به معنای اشتباه آموختن آن درس است ...

آموزش از طریق برنامه شاد

یک راه حل که در طول کرونا مورد توجه آموزش و پرورش قرار گرفت ، راه اندازی یک سیستم شاد بود. در این سیستم ، معلم و دانش آموز به طور مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و آموزش به صورت آنلاین انجام می شود.

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرگری

در سالهای اخیر ، اهمیت آموزش مبتنی بر فن آوری مدرن مورد استقبال گسترده قرار گرفته است و روشهای سنتی آموزش با استفاده از تخته سفید و روشهای کلاسیک به تدریج منسوخ می شوند. دلیل این امر تأثیر آموزش با استفاده از انیمیشن و تصویرسازی است که ده ها بار یادگیری را آسان تر و لذت بخش تر می کند.

تدریس با استفاده از انیمیشن و تصویرسازی به دانش آموز کمک می کند که دیگر نیازی به حفظ کامل نداشته باشد و این بار به جای حفظ مطالب ، می تواند آن را درک کند و با استفاده از این سبک آموزشی می تواند مطالب را تجزیه و تحلیل کند. .

دلیل این امر مربوط به نیمکره های مغز است. مطالبی که دانش آموز با کمک حفظ می آموزد وارد نیمکره چپ مغز می شود ، جایی که بیشتر آنچه برای شخص اتفاق می افتد در همان نیمکره قرار دارد ، اما ماده ای که بصورت شهودی مشاهده می شود ، یعنی با استفاده از تصویر ، وارد خواهد شد نیمکره راست مغز ماندگاری این نیمکره چندین برابر بیشتر از نیمکره چپ مغز است.

اما تاکنون اولین و تنها مجموعه ای که به کمک انیمیشن و تصویرگری آموزش مقدماتی را آموزش داده است ، موسسه اجی مجی است که در این سطح نیز یک شاهکار در زمینه آموزش است.

معرفی موسسه اجی مجی به عنوان بهترین روش تدریس دروس مقدماتی

اجی و ماجی دو خواهر و برادر عروسکی هستند که در آموزش دروس ابتدایی توسط بهترین معلمان این سطح در کشور حضور دارند و سبک جدیدی از آموزش را به دانش آموزان ارائه داده اند.

اجی ماجی به والدین دانش آموزان ابتدایی کمک می کند تا بدون هیچ نگرانی از بهترین شیوه تدریس در کشور لذت ببرند و دیگر نگران مشکلاتی مانند ویروس کرونا یا آموزش الکترونیکی نباشند زیرا برای اولین بار در آموزش بهترین فن آوری های روز دنیا از جمله AR ، VR و 3D استفاده می شود.

در آموزش و پرورش آجی ماجی از اصول کامل روانشناسی استفاده شده است و نه تنها آموزش و آموزش به دانش آموز ارائه شده بلکه روشهایی نیز وجود دارد که دانشجویان درونگرا و برونگرا می توانند از این اصول برای ارتقا مهارتهای اجتماعی خود استفاده کنند.

اما موسسه مجموعه اجی ماجی چه ویژگی هایی دارد که باعث محبوبیت آن شده است؟

مهمترین ویژگی مجموعه های اجی و مجی آموزش بصری با انیمیشن است. حرف آخر خوب کار شده است. به عنوان مثال ، در روش های معمولی برای درس ادبیات ، مدرس می گوید "من داستان را می گویم ، تو تصور می کنی" ، اما در مجموعه آموزشی ، اجی و مجی مدرس می گوید "من داستان را برای شما می گویم" ، و این ویژگی معنی محتوای مغز استخوان. دانش آموز تزریق می شود و دیگر نیازی به حفظ ندارد و نتیجه آن فراموش نشدن مطالب است.

یکی دیگر از ویژگی های عالی اجی و مجی آموزش جذاب در این مجموعه است و دانش آموز دیگر به عنوان یک وظیفه به درس های خود نخواهد رفت بلکه با جذابیت تدریس از تدریس لذت خواهد برد. لازم به ذکر است که در آجی مجی از بهترین روانشناسان کشور برای فیلمنامه نویسی و حدود 20 نفر برای نمایش عروسکی استفاده شده است و معلمان اجی و ماجی در هر پایه بهترین معلمان کشور بوده اند.

معلمان موسسه اجی و ماجی چه کسانی هستند؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، بهترین معلمان کشور در هر پایه برای تدریس دروس انتخاب شده اند. به عنوان مثال ، در تدریس کلاس اول دبستان اجی و ماجی ، از خانم مینا قاجار که 10 سال سابقه تدریس در این کلاس را دارد ، استفاده شده است و توانسته در جشنواره های مختلف مقام اول آموزش و پرورش را کسب کند. همچنین خانم مینا قاجار با تجربه گسترده خود در زمینه آموزش ، اولین آموزش ابتدایی را که بدون شک مهمترین قسمت آموزش دانش آموز است ، به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن ارائه داده است.

خانم نرجس نوربخش همچنین تدریس کلاس دوم ابتدایی اجی و ماجی را بر عهده دارد و یکی از بهترین معلمان کشور است که سالها در فضای مجازی دوره های تدریس را می گذراند و به "خانم ایجاز" معروف است. خانم نوربخش سالها دروس روانشناسی را گذرانده و از این نظر کاملاً با سایر معلمان کلاس دوم متفاوت است. این همان چیزی است که این معلم را از ناتوانی های یادگیری آگاه می کند و به فرزندان شما کمک می کند تا این دروس اساسی را بسیار یاد بگیرند. خانم نوربخش علاوه بر آموزش های ویدئویی محصولات ابتدایی دوم اجی و ماجی ، کتاب های آموزشی نیز ارائه می دهد که به انواع هوش و اختلالات یادگیری در همان کتاب ها توجه دارد و هر رنگ و متنی که استفاده می کنند مختص خود است. دلایل روانشناختی آن را دارد

سومین دوره ابتدایی اجی و ماجی نیز به عهده خانم مینا رضایی است. شاهکار خانم رضایی در آموزش سال سوم آموزش بصری با کمک موسسه اجی مجی و همچنین قصه گویی و انرژی مثبت این معلم نمونه ای ملی است. در کلاس سوم ابتدایی ، دروس به تدریج از حالت ابتدایی خارج می شوند و به مفاهیم مهمی مانند جدول ضرب در درس ریاضی می رسند که این مسئله برای دانش آموزان مشکل ساز است ، اما با تکنیک هایی که خانم رضایی انجام داده است ، یادگیری این موارد موضوعات بسیار مهم بسیار ساده شده است. .

معلم کلاس چهارم اجی مجی نیز توسط خانم فرزانه صدیقی انجام می شود. خانم صدیقی ، مانند سایر معلمان اجی مجی ، یکی از بهترین معلمان کشور در دوره های آموزشی است. در مصاحبه ای با خانم صدیقی ، از او سوالی در مورد رسالتش در زندگی پرسیده شد و پاسخ شگفت انگیز آنها این بود که یک تأثیر ماندگار باقی بگذارند ، که این همان آموزش چهارم ابتدایی اجی مجی و دادن انرژی مثبت در "این بین است" آموزش دانش آموزان خانم صدیقی ویژگی جذابی در آموزش استفاده از شعر و داستان سرایی همراه با آموزش بصری است که جذابیت یادگیری این پایگاه را چند برابر کرده است.

اما به دلیل تعداد دوره های سال پنجم ابتدایی ، تدریس در این کلاس و همچنین کلاس ششم توسط چندین معلم انجام شده است که مانند سایر معلمان از رزومه و سوابق درخشانی برخوردار هستند. دروس اجتماعی و هدایای آسمانی سال پنجم توسط خانم مریم احمدپور تدریس شده است. دو درس مطالعات اجتماعی و هدیه های بهشت ​​در وهله اول ممکن است بسیار آسان به نظر برسد ، اما در اصل اینطور نیست و خانم احمدپور بسیار تلاش کرده است تا این دو درس را به راحت ترین شکل ممکن و با جذابیت فراوان دانش آموزان. این دو درس را یاد بگیرید.

ریاضی پنجم که بسیار مهم و بسیار مهم است توسط خانم نیلوفر قهرمانی مدرس این دوره و همچنین معلم نمونه کشور تدریس شده است. است.

علوم پنجم هم در کنار ریاضی از نظر دانش آموزن سخت ترین دروس سال پنجم ابتدایی می‌باشند. تدریس علوم پایه پنجم توسط دبیر توانمند و با تجربه خانم زهرا بلیوند انجام شده است. با تدریسی که از سوی خانم بلویند ارائه شده به معنای واقعی دانش آموز با تمام وجود می‌تواند مفاهیم را درک کند.

فارسی سال پنجم هم توسط خانم اکرم دمیرچلی انجام شده است. خانم دمیرچلی هم جزو اساتید نمونه کشوری در حوزه ادبیات و فارسی ابتدایی بوده اند و این درس شیرین که البته یادگیری آن برای دانش آموزان سخت بوده است را به ساده ترین شکل ممکن انجام داده اند.

مدرسین دروس ششم اجی مجی هم مانند سال پنجم توسط چندین مدرس از جمله خانم مریم احمدی که تدریس مطالعات احتماعی و علوم ششم را به عهده دارند و نیلوفر قهرمانی مدرس ریاضی پایه ششم هستند، تدریس فارسی ششم هم مانند فارسی پنجم توسط خانم اکرم دمرچلی انجام شده است که تمامی این افراد جزو مدرسین برتر کشوری بوده اند و سال ها سابقه درخشان در زمینه تدریس این دروس داشته اند و البته مبتکرین آموزش شهودی و داستان سرایی دروس در این پایه می‌باشند.

تدریس های جذاب هر مدرس را از طریق نمونه تدریس های اجی مجی از طریق سایت مرکزی اجی مجی می‌توانید مشاهده کنید تا با تفاوت آموزش شهودی در این مجموعه با سایر تدریس آشنا شوید.

20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی به صورت رایگان

مجموعه اجی و مجی برای دانش آموزان ابتدایی یک هدیه ویژه هم دارد که به شدت در یادگیری و همچنین آشنایی با تدریس های این مجموعه تاثیر دارد . مجموعه اجی و مجی یک پنجم کل آموزش های هر پایه معادل 20 درصد محتوای آموزشی خود را برای دانش آموزان ابتدایی به عنوان هدیه ارائه می‌دهد. اما نکته حائز اهمیت این است که این بیست درصد رایگان اجی و مجی مختص یک درس خاص نیست بلکه از تمام دروس موجود در هر پایه انتخاب شده است و یک امتیاز بسیار ویژه برای دانش آموزانی است که به دنبال پیشرفت و افزایش قدرت یادگیری هستند. درضمن برای آشنایی کامل با دروس اجی و مجی و دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به لیست قیمت محصولات اجی مجی مراجعه کنید و از تخفیف فوق العاده محصولات نیز بهره ببرید. هدیه اجی مجی به مدت محدود ارائه می‌شود و برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند.

نام برخی از مشاوران موسسه آجی و ماجی

امتیاز ویژه ای که به همراه محصولات اجی مجی به دانش آموزان ابتدایی اعطا می شود ، پشتیبانی از مشاوران اجی مجی است. با پشتیبانی ارائه شده توسط مشاوران ، دانش آموز دیگر تنها نیست و همچنین می تواند از راهنمایی های پشتیبانی بهره مند شود.

اگر می خواهید دانش آموز شما بهترین مسیر آموزشی را طی کند ، با کارشناسان و مشاوران علمی موسسه اجی مجی تماس بگیرید:

خانمها: مریم فرضی ، حدیث قمری ، تانیا عزیزی ، شیدا کبیر عبادی ، سنایی جعفری

آقایان: میلاد خدایی ، شایان مامندی ، سالار احمدی ، محسن احمدی آذر

مشاوران موسسه پس از شنیدن سخنان شما ، بهترین راه حل ها را برای آموزش فرزندان شما به شما ارائه می دهند.

برای دریافت محصولات اجی مجی با تخفیف ویژه و تماس با مشاوران مجموعه می توانید از طریق شماره های تماس مرکزی اجی مجی اقدام کنید تا مشاوران ما بتوانند شما عزیزان را کاملا راهنمایی کنند.

021-66058258

021-66572045

021-66572046

021-66017397

 

منبع

  • ۹۹/۰۷/۲۵
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی