دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نتیجه نگیرید

هر کس انتظار دارد برای کاری که انجام می دهد نتایج قابل توجهی کسب کند. این فقط برای کنکور سراسری صدق نمی کند. به عنوان مثال ، افرادی که دارای اضافه وزن هستند انتظار دارند پس از مدتی مقداری از اضافه وزن خود را در رابطه با رژیم غذایی و فعالیت های ورزشی و وزن مورد نظر خود را در مدت زمان مشخص طبق برنامه جبران کنند. بیا اما اگر در پایان ، بعد از همه سختی هایی که قرار است تحمل کنند ، نتایج خوبی کسب نمی کنند ، روحیه خود را از دست می دهند و دیگر انگیزه ادامه این رژیم های سخت را نخواهند داشت. برای شما نیز همین مسئله وجود دارد ، کاملاً طبیعی است که انتظار داشته باشید در امتحانات ساختگی یا بقیه امتحاناتی که در مدرسه می گیرید با توجه به ساعاتی که می خوانید نتیجه خوبی بگیرید و برعکس ، اگر این اتفاق نیفتد و شما نمی توانید نتیجه بگیرید آنچه را می خواهید بگیرید ، ناامید خواهید شد و دیگر انگیزه امتحان را نخواهید داشت.

 

راهکارهای افزایش انگیزه برای کنکور
 

طبق برنامه ریزی استاندارد مرتباً بخوانید

ما در مورد داشتن یک برنامه زیاد صحبت کردیم و ممکن است شما فکر کنید در حال اغراق هستیم و داشتن یک برنامه نمی تواند آنقدر موثر باشد ، اما حقیقت این است که ما تاکنون در مورد آن صحبت کرده ایم. برنامه ریزی کلید موفقیت شما در کنکور سراسری خواهد بود. در هر سال از سال تحصیلی که قرار دارید ، هرچه سریعتر برای خود برنامه ریزی کنید و خود را از سردرگمی نجات دهید و بقیه راه را ایجاد انگیزه کنید. همانطور که نداشتن برنامه تأثیر مخربی بر انگیزه شما می گذارد ، از طرف دیگر باعث می شود روحیه شما خیلی بهتر شود.

 

برای پیشرفت عجله نکنید و صبور باشید

هیچ بازیکن بسکتبالی از روز اول همه شوتهای 3 امتیازی خود را تبدیل نکرده است ، هیچ مهاجمی از روز اول همه توپهای خود را تبدیل نکرده است و هیچ گلزنی از ابتدا در هر درس درصد بالایی نداشته است. تمام موفقیت های بزرگ زندگی با گذشت زمان حاصل می شود. بنابراین در این صورت ، همین حالا تکلیف خود را با خود تعیین کنید و انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشید. دستیابی به موفقیت در کنکور سراسری روندی زمانبر است که باید وقت و تلاش خود را صرف آن کنید و مطمئن باشید که یک شبه به هیچ کجای این مسیر نخواهید رسید. پس بدون شکایت با تمرکز 100 درصدی پیش بروید و برای رسیدن به موفقیت صبور باشید. هیچ تلاشی بی فایده نخواهد بود.

 

به حاشیه فکر نکنید

در این مسیر نسبتاً کوتاه سعی کنید فقط به هدف و آرزوی خود فکر کنید و از فکر کردن درمورد مسائل حاشیه ای که تأثیر مثبتی در روند صعودی شما ندارند خودداری کنید. فکر کردن در مورد فرصت ها یا روزهای از دست رفته ، یا فکر کردن در مورد رقبا که تاکنون بسیار خوب و عالی عمل کرده اند ، دردی از ما دوا نمی کند. بهترین کار این است که از پیرامون و فرصت های از دست رفته چشم پوشی کنید و به هدفی که برای رسیدن به آن نیاز داریم فکر کنید.

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی