دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دوران ابتدایی مهم ترین نقش در مورد یادگیری دانش آموز را ایفا می کند چرا که برای اینکه یک فرد بتواند تا زمان مرگش بنویسد نیاز به این دارد که خواندن و نوشتن را به خوبی بداند. اما در این روزها که همه جهان و همچنین کشور ما درگیر کرونا می باشد یادگیری با چالش روبه رو شده و تمامی دانش آموزان به خصوص ابتدایی ها و والدین شان را درگیر کرده است. والدین واهمه دارند و برای آموزش فرزندان شان نگران هستند اما راه حل چیست؟

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین مجموعه آموزش دروس ابتدایی
معرفی اجی مجی به عنوان بهترین مجموعه آموزش دروس ابتدایی
فهرست سرفصل ها    
چرا باید آموزش دروس پایه ابتدایی را جدی بگیریم؟
مشکلات اپلیکیشن شاد
اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرسازی
معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار
معرفی معلمان پنجم ابتدایی اجی مجی
20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی رایگان است
چرا باید آموزش دروس پایه ابتدایی را جدی بگیریم؟
پیشنهاد امروز

yektanet-logo-sign
کتاب هایی که باید برای موفقیت در کنکور 1400 خواند
کتاب هایی که باید برای موفقیت در کنکور 1400 خواند

ابتدایی حکم مهم ترین دوره آموزشی یک دانش آموز را دارد به طوری که اگر در این دوران بتواند موفق باشد با پایه ای قوی به سال های بعدی راه پیدا کند پس چه بهتر که برای یادگیری دانش آموز در این دوران وقت بسیاری صرف کرده و تک به تک مباحث را به خوبی به دانش آموزها آموزش دهیم.

مشکلات اپلیکیشن شاد
به نقل از سایت عصر ایران این روزها که مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعطیل درآمده‌اند، پس از سال‌ها تأخیر زمینه‌ای ایجاد شد تا وزارت آموزش و پرورش بالاخره به فکر تجربه فضایی متفاوت برای آموزش باشد؛ تجربه‌ای که برای نخستین‌بار با عنوان شاد «شبکه آموزش دانش‌آموزان» در وسعت ملی در حال اجراست.

اما شبکه شاد اشکالات بسیاری را در بخش‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های فنی، پاسخگویی اینترنت و ناآشنایی با تدریس مجازی با خود به همراه داشته که موجب سردرگمی خانواده‌ها، دانش‌آموزان، معلمان شده است. در این میان بسیاری از دانش آموزان به دلیل این که والدین شان بودجه کافی در خرید موبایل و تبلت و هم چنین اینترنت لازم برای برقراری و اتصال به شاد را ندارند نمی توانند از آموزش کافی برخوردار شوند.

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرسازی
از آن جا که مشکلات عدیده ای برای دانش آموزان در این دوران گریبانگیرشان شده است این موضوع فقط شامل آن ها نمی شود چون که معلم ها هم متاسفانه به این مشکلات برخورده اند از جمله این که یک معلم اینطور می گوید که: من برای نصب “شاد” چند روز درگیر بودم چون کد ملی‌ام را شناسایی نمی‌کرد، سرانجام امروز توانستم کلاسم را مشاهده کنم اما هیچ‌کدام از دانش‌آموزانم عضو نیستند!

تا امروز برای آموزش مجازی چند پیام‌رسان تغییر دادیم، از واتس‌اپ و تلگرام تا پیام‌رسان‌های داخلی و حالا هم شاد. این نحوه مدیریت باعث شد زمان از دست برود. همچنین معلمان و دانش‌آموزان هم سردرگُم شدند، به‌نظر می‌رسد آموزش و پرورش باید اجازه دهد مدارس با همراهی انجمن اولیا و مربیان، کار آموزش را پیگیری کنند.  با این اوصاف آموزش مجازی نمی تواند برای دروس ابتدایی کافی باشد.

در این میان دانش آموزان دیگر از شوق درس خواندن میفتند پس اگر آموزشی باشد تا در آن دانش آموز با انیمیشن و تصویر سروکار داشته باشد دیگر نه تنها درس خواندن برای آن ها سخت نخواهد بود بلکه تا مدت ها مطالب در ذهن شان مانده و با علاقه پای درس خواندن می نشینند و یادگیری آسان تر می شود.

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار
متاسفانه از اوایل اسفند ماه سال قبل تمامی دانش آموزان ابتدایی درس را کنار گذاشته و یا خیلی کم به آن اهمیت داده اند و این سبب شده تا آن طور که باید و شاید مطالب را به خوبی یاد نگیرند و حتی دچار یک تنبلی خاص نیز در یادگیری شوند، چون با وجود بازگشایی مدارس کلاس های حضوری بسیار کم خواهد بود که این اتفاق به ضرر دانش آموزان است.

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار
معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار
از همه مهم تر در این دوران دانش آموزانی که سال اولی هستند که با معزل بزرگی روبه رو خواهند شد. اما چه می‌شود که آموزش آن قدر شیرین و دلنشین باشد که دانش آموزی که به زور سمت درس نمی‌رفت الان با اشتیاق و ذوق فراوان بخواهد پای درس های خود بنشیند؟

خب اجی مجی این موضوع را ممکن کرده است و با تاثیری که برروی مخاطب خود قرار می‌دهد یعنی همان دانش آموزان دوره ابتدایی اینبار دانش آموز با خواسته خود و اشتیاق فراوان و بدون هیچ اجباری به یادگیری و آموزش خواهد پرداخت. اجی و مجی دو شخصیت عروسکی و خواهر و برادری هستند که در کلاس حاضر شده و دانش اموزان ان کلاس محسوب می شوند.

معرفی معلمان پنجم ابتدایی اجی مجی
خانم زهرا بلیوند معلمی فوق العاده خلاق و پر انرژی و دلسوز برای دانش آموزان ابتدایی می باشد و با استفاده از روش های خلاقانه خود یادگیری را برای دانش آموز ابتدایی مهیج کرده و او را به درس خود علاقه مند می سازد. خانم نیلوفر قهرمانی و خانم مریم احمدی نیز از برترین معلمان نمونه کشوری دروس سال پنجم را در مجموعه اجی مجی تدریس می کنند.

معرفی معلمان پنجم ابتدایی اجی مجی
معرفی معلمان پنجم ابتدایی اجی مجی
20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی رایگان است
شما دانش آموزان عزیز ابتدایی می توانید 20 درصد از این مجموعه را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید و با دیدن تدریس های خانم زهرا بلیوند به این یقین برسید که چقدر می تواند در آموزش و یادگیری شما موثر باشد. برای دریافت این هدیه بی نظیر کافیست کلمه «اجی مجی» را به سامانه 10002907 ارسال نمایید. شماره تماس مجموعه مرکزی 02166058258 می باشد.

 

منبع

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی