دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

وارد بهمن ماه شدیم و تا روز کنکور حدود 5 ماه باقی مانده است. در این بین داوطلبان کنکور به سه دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول افرادی که عالی کار کرده اند و در حال رویاپردازی برای هدف های خود و کارهایی که بعد از کنکور قرار است انجام دهند هستند. دسته دوم داوطلبانی که برروی دروس کار کرده اند و لی یادگیری آن ها ناقص بوده و دسته سوم هم افرادی که تا کنون نخوانده اند ولی کم کم به خود آمده اند و قصد دارند یک شروع طوفانی داشته باشند اما نمی‌دانند چگونه شروع کنند. امروز برای هر سه دسته از داوطلبان یک خبر عالی داریم. 5 دقیقه از وقت خود را صرف خواندن این مقاله کنید تا با پروژه 6040 حرف آخر برگ برنده خود را در بزرگترین ماراتن علمی کشور تضمین کنید.

6040 پروژه ای است که از سال 97 توسط موسسه حرف آخر معرفی شد و مورد استقبال فراوانی از سوی دانش آموزان و والدین آن ها گردید. این پروژه به دو بخش 60 و 40 تقسیم می‌شود. بخش اول یعنی پروژه 60 اشاره به آموزش صفر تا صد دروس در دو ماه یا 60 روز دارد و بخش دوم هم اشاره به مرور، جمع بندی و حل تست در 40 روز دارد. شاید باور کردنی نباشد اما بدانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی آموزشی به خصوص در ایران، آموزش در 60 روز میسر شده است و مبدع آن هم استاد عبدالرضا منتظری مدیر عامل موسسه حرف آخر است. پروژه شصت چهل ویژگی هایی دارد که برای اولین بار در ایران چنین سبکی رونمایی شده که در ادامه کاملا معرفی خواهد شد.

تجربه 100 روز سرنوشت ساز با 6040 حرف اخر
برای اولین بار موسسه استاد منتظری مسیر آموزش در کنکور ایران را به کلی تغیر داد و آموزش به سبک حرف آخر را رونمایی کرد. در این آموزش داوطلب دیگر نیازی به حفظ کردن یا استفاده از فرمول ندارد حتی برای درس دین و زندگی که ماهیت حفظی دارد دیگر نیازی به حفظ کردن نیست.در این سبک آموزشی داوطلبان همه چیز را تصویری خواهد دید و آموزش او بر مبنای شهودی سازی است که مسیر یادگیری را اسان می‌نماید و همچنین مدت زمان ماندگاری مطالب در ذهن مخاطب را چندین برابر خواهد کرد. اما عدم استفاده از فرمول به دلیل وجود الگو است که داوطلب را بی نیاز خواهد کرد از حفظ انبوهی از فرمول ها و در هر مبحث با یک الگو تمامی تیپ تست های آن مبحث را حل خواهد کرد.

6040 حرف آخر

این توضیحات را در سرنوشت ساز ترین درس کنکور تجربی مثال بزنیم. زیست را به جرئت می‌توان حجیم ترین درس در رشته تجربی دانست که خط به خط آن امکان طرح سوال را دارد. سوالات این درس در کنکور هم کاملا ترکیبی هستند و متاسفانه در روش کلاسیک داوطلب مجبور به جفظ کردن خواهد شد و نمی‌تواند مطالب را درک کند. اما در این موسسه و به کمک برترین اساتید زیست ایران تمامی مطالب به صورت شهودی تدریس می‌شود به عنوان مثال در مبحث قلب داوطلب با یک انیمیشن به درون قلب سفر خواهد کرد و با تمام بخش های قلب و وظیفه هر کدام آشنا خواهد شد. همچنین در بخش 7 الگو طلایی زیست شما با یادگیری 7 الگو برای کل سوالات زیست دیگر نیازی به خواندن کل تست ندارید بلکه با خواندن کمتر از نصف سوال به پاسخ خواهید رسید. برای آشنایی با زیست حرف آخر و مشاهده تدریس ها کافی است روی لینک کلیک کنید.

منبع بدون مشاوره می‌تواند ما را به موفقیت برساند؟؟
خیر!!! منبع خوب و پیشتیبانی خوب مثل دو بال هستند که فقط برای افرادی که خوب تلاش می‌کنند تضمین کننده موفقیت است. تعریف قبلی برمی‌گردد به مثلث موفقیت. مثلثی که یک ضلع آن تلاش خوب، ضلع دیگر پشتیبانی خوب و ضلع آخر هم منبع خوب است و به شرطی که هر سه کنار هم باشند می‌توان به موفقیت فکر کرد. اما منابع این موسسه را چه کسی باید برنامه ریزی و سازمان دهی کند؟ پاسخ معلوم است!! مشاورین حرف آخر؛ یعنی این موسسه در کنار محصولات خود مشاوره رایگان را نیز در اختیار داوطلبان خود قرار می‌دهد که تمامی نیاز های یک کنکوری برطرف شود و با خیال راحت برای رسیدن به هدف خود فقط تلاش و تمرین کند.

سبک مشاوره به گونه ای است که داوطلبانی که از تابستان تا اواخر پاییز شروع به مطالعه می‌کنند در 4 ماه و داوطلبانی که زمان کمی دارند در 2 کاه به کمک مشاورین حرف آخر پرونده کنکور را خواهند بست. این مشاوره شامل پشتیبانی کامل و همچنین رفع نیاز های داوطلب است و به صورت کاملا رایگان در اختیار او قرار می‌گیرد و با توجه به وضعیتی که داوطلب مشابه با وضعیت بالا دارد دروس کنکور را برای او خواهند بست و به مشکلات دانش آموز رسیدگی خواهند کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مشاوره و دریافت یک جلسه مشاوره رایگان به صفحه مشاوران حرف آخر مراجعه کنید.

 

منبع

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی