دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با حرف آخر هوشمندانه در مسیر کنکور گام بردارید
در چند سال اخیر منابع کنکور و همچنین موسسات آموزشی به شدت افزایش یافته اند و انتخاب بهترین منبع برای کنکور کار دشواری شده است. از طرفی انتخاب بهترین منبع با آزمون و خطا بسیار پر هزینه تمام خواهد شد. امروز در یک گزارش خبری به دنیای کنکور سری خواهیم زد و موسسه حرف آخر را به شما معرفی خواهیم کرد. آموزش تنها مقوله برای موفقیت نیست اما یک آموزش خوب می‌تواند مسیر موفقیت را برای یک داوطلب کنکوری به شدت هموار و ساده تر کند. چند سالی است که موسسه حرف آخر سر و صداهایی در بخش آموزش کنکور به پا کرده است و هواداران کثیری در میان دانش آموزان به خود اختصاص داده است. این موسسه نو پا از سال 1390 فعالیت خود را با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری شروع کرد.

این موسسه در ابتدا با شعار آموزش شهودی با استفاده از انیمیشن دست به کار شد و در سال 95 توانست در میان موسسات آموزشی جایگاه مناسبی کسب کنند. اما اوج شناخته شدن این موسسه از سال 96 به بعد بود که به دلیل تطابق بی نظیر تدریس موسسه حرف آخر با سوالات کنکور تمامی چشم ها به سمت آن ها برگشت. در سال 96 دروس دینی و ریاضی و فیزیک و شیمی و زیست حرف آخر با سوالات کنکور تطابق بالای 90 درصد داشتند و عده ای کثیر از داوطلبان این موسسه توانستند به درصد های بالای 90 و حتی 100 دست پیدا کنند و این موضوع شروع محبوبیت این موسسه شد. برای آشنایی بیشتر با این موسسه می‌توانید از طریق همین لینک وارد حرف آخر شوید و با ویژگی های آن آشنا شوید.

برای اولین بار ادبیات را بدون حفظ کردن یاد بگیرید
اما بزگترین ویژگی این موسسه که تمامی داوطلبان را به آرزوی خود یعنی داشتن بهترین منابع آموزشی می‌رساند چیست؟ اولا کامل بودن آموزش است؛ زیرا با کمک حرف اخر داوطلب از کتاب، فیلم آموزشی و آزمون بهره مند می‌شود و همچنین در کنار منابع از مشاوره تخصصی بهره مند خواهد شد و به هیچ منبع دیگری نیاز پیدا نخواهد کرد. دومین دلیل هم سبک آموزش است که داوطلب دیگر نیازی به حفظ کردن حتی دروسی مثل دینی و ادبیات پیدا نخواهد کرد و سومین ویژگی این مجموعه زمان کوتاه آموزش است، ویژگی بعدی هم مشاوره و برنامه ریزی کامل است که داوطلب حتی از مشاور هم بی نیاز خواهد شد و تنها کاری که باید انجام دهد اجرای برنامه و تلاش است.

ادبیات حرف آخر

تمامی ویژگی های بالا را در درس ادبیات مثال بزنیم. درس ادبیات توسط استاد محسن منتظری تدریس می‌شود و به 5 مبحث تقسیم شده است. در مبحث املا و لغات تمامی لغات در ادبیات سه سال دبیرستان و هر آنچه برای کنکور لازم است جمع آوری شده است و با یک داستان انیمیشنی تدریس می‌شود که شخصیت اصلی آن به جاهای متفاوت سفر خواهد کرد و هر بار تعدادی از لغات را دانش آموز عینا در آن داستان خواهد دید و به جای حفظ کردن آن را لمس خواهد کرد. از طرفی کل لغات ادبیات همراه با حل تست کلا در 8 ساعت آموزش داده می‌شود. یعنی داوطلب در 8 ساعت می‌تواند یک بار برای همیشه املا و لغت را که 6 تست قطعی از کنکور را به خود اختصاص می‌دهد یاد بگیرید و بدون فراموشی به سوالات آن جواب دهد. برای مشاهده تدریس به صفحه ادبیات حرف آخر مراجعه کنید.

با هر آزمون حرف آخر یکبار کل دروس را مرور کنید
اما در رابطه با کم حجم بودن و کامل بودن منابع حرف آخر بیشتر توضیح دهیم. حرف آخر هر سال برای دانش آموزان خود 2 برنامه دارد. برنامه 4 ماهه و برنامه 2 ماهه کنکور که هر کدام در زمان مخصوص به کمک داوطلبان می‌آیند. در برنامه 4 ماهه داوطلب فقط در 4 ماه صفر تا صد دروس کنکور را مطالعه خواهد کرد و همزمان با مطالعه 10 مرور جامع نیز برای دروس خود خواهد داشت و حدود 7 هزار تست نیز حل خواهد کرد همراه با 10 آزمون حرف آخر. ازمون ها به گونه ای طراحی شده اند که داوطلب با هر آزمون می‌تواند یک بار کل دروس را نیز مرور کند و این امر به دلیل وجود پاسخنما در آزمون های حرف آخر است. یعنی بعد از آزمون یک دفترچه به عنوان پاسخنامه در اختیار داوطلب قرار نمی‌گیرد بلکه پاسخنما ارائه می‌شود.

پاسخنما برای تک تک سوالات آزمون های حرف آخر آماده شده است به عنوان مثال داوطلبی در آزمون اول در سوال 130 درس ریاضی مشکل دارد. فقط کافی است روی آن سوال کلیک کند. استاد مربوطه در این قسمت ابتدا درسنامه مربوط به سوال را خواهد گفت و سپس سوال را حل خواهد کرد و بعد از آن سوال را به چندین شکل دیگر طرح خواهند کرد که داوطلب هر گاه چنین سوالی را با هر شکلی ببیند سریع می‌تواند آن را حل کند. دومین برنامه در حرف اخر که از بهمن ماه به بعد ارائه می‌شود برنامه 2 ماهه یا پروژه 6040 است که داوطلب در 2 ماه کل دروس را خواهد خواند 20 مرور جامع خواهد داشت. برای آشنایی کامل با محصولات حرف آخر و قیمت آن ها کافی است به صفحه محصولات نظام جدید حرف اخر وارد شوید.

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد پروژه 6040 را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 دریافت نمایید.

021-66576182

021-66576371

021-66566623

 

منبع

  • ۹۹/۰۷/۱۷
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی