دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

دینی کنکور

عالی ترین مطالب و ناب ترین نکات کنکوری در مورد دینی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اما سوالات ترکیبی از چند فصل مختلف جمعآوری میشوند

همچنین در این فروشگاه آنلاین میتوانید هدیه های حرف آخر را نیز دریافت کنید که یکی از آن ها پکیج پنج روز با حرف اخر است که همه دانش آموزان و کنکوری ها به صورت رایگان میتوانند آن را تهیه کنند. برای مشاهده اطلاع کامل از جزئیات این پروژه و همچنین لیست قیمت محصولات حرف اخر می توانید به فروشگاه حرف کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر آخر مراجعه کنید. به ندرت پیش می آید با یک داوطلب کنکور مواجه شد که نام موسسه حرف آخر را نشنیده باشد. شاید تا چند سال اخیر نام موسسه حرف آخر آنچنان به گوش همه نرسیده بود اما اکنون به سختی میتوان یک کنکوری پیدا کرد که نام موسسه حرف آخر را نشنیده باشد. شاید بارها در شبکه های مجازی و یا تلویزیون نام پروژه های موسسه آموزشی حرف آخر از جمله پروژه 6040 را شنیده باشید. پروژه 6040 موسسه حرف آخر که چندین سال است توسط این موسسه به دانش آموزان ارائه می شود امتحان خود را به خوبی پس داده است چرا که تعداد زیادی از دانش آموزان با استفاده از این پروژه و در مدت زمان بسیار کوتاه 100 روزه به موفقیت و کسب درصد های بالا دست یافته اند. این پروژه توسط موسسه حرف آخر در اواسط بهنت ماه هر سال ارائه می شود این پروژه که نسبت به پروژه 0 تا 10 این موسسه فشرده تر بوده و در مدت زمان 100 روز به پایان می رسد. در ادامه می توانید بودجه بندی دین و زندگی کنکور را هم مشاهده کنید.

از جمله این افراد می توان محمد محمدی پور رتبه 19 کنکور تجربی اشاره کرد که با استفاده از محصولات موجود در فروشگاه حرف آخر و به خصوص درس ریاضی، درصد 100 ریاضی در کنکور را کسب کند و به این رتبه دست پیدا کند. از سایر اساتید بنام و مجرب این موسسه می توان به آقایان پیمان کامیار مدرس فیزیک، غلامحسین شیروانی مدرس شیمی، رضا شعبانی، محمدشاکری و هومن روان مدرس زیست شناسی، مهران قاسمی و عبدالرضا منتظری مدرس ریاضی، محمد واعظی مدرس عربی، مجتبی محمودی مدرس زبان انگلیسی، علیرضا یوسفیان پور مدرس دین و زندگی و محسن منتظری مدرس ادبیات اشاره نمود. منابع موسسه حرف اخر همانگونه که اشاره شد به صورت دیجیتال در حال ارائه است یعنی در قالب لوح های آموزشی تدریس های اساتید این مجموعه در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود. موسسه ای که سبک جدیدی از آموزش را بنیان گذاری کرده است و در حال حاضر به یکی از موسسات محبوب آموزشی تبدیل شده است. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم همواره حرف آخر بر آن بوده که به دانش آموزان در جهت کسب بهترین نتیجه کمک کند و همین موضوع باعث شده است که در بازه های مختلف سال برروی منابع خود تخفیفات بی نظیری را لحاظ کند تا همه بتوانند از محصولات این موسسه استفاده حرف آخر آموزش با تکنولوژی جدید کنند.

همچنین در فروشگاه حرف آخر میتوانید از تخفیفات بی نظیر این موسسه که در بازه های مختلف ارائه میشود نیز مطلع شوید و محصولات این موسسه را با تخفیف های ویژه تهیه کنید. ویژگی مهم مجموعه حرف آخر این است که دانش آموزی که با این منابع پیش برود به هیچ منبع دیگری اعم از کتاب، کلاس، آزمون و مشاوره نیاز نخواهد داشت و هر آنچه که نیاز دارد در قالب پروژه های این مجموعه یعنی حرف آخر در اختیار وی قرار داده میشود. در این قسمت 20 آزمون جامع شبیه ساز کنکور طراحی شده است و در اختیار داوطلب قرار داده میشود که حدود 5000 تست در این قسمت حل خواهد شد و با تکنولوژی پاسخنما در هر آزمونی که داوطلب حل خواهد کرد یک بار دروس خود را نیز مرور میکند یعنی با بیست آزمون حرف آخر در 40 روز علاوه بر تست انبوه، بیست دور دروس خود را نیز مرور خواهد کرد. همچنین در تدریس این درس برای اولین بار در سطح کشور از دایره های زیستی استفاده شده است که رونمایی از سبک جدیدی برای آموزش ترکیبی زیستی است و به نوع خود روش بسیار جذابی نیز در آموزش است که استفاده می شود. با ایجاد شرایط کرونایی در کشور و عدم برگزاری کلاس های درس و نبود زیرساخت های مناسب برای آموزش آنلاین، این موسسه اقدام به تولید پکیج های متوسطه اول نیز نموده است که با استفاده از همان اساتید مجرب که سال ها تجربه آموزش در سطح کنکور را دارند به تولید دی وی دی های آموزشی این مقطع نموده است. در ادامه می توانید رتبه لازم برای فیزیوتراپی را هم مشاهده کنید.

دغدغه کسب بهترین نتیجه از یک طرف و مشکل انتخاب بهترین منبع آموزشی نیز از طرفی دیگر داوطلبان را دچار نگرانی کرده. عربی از جمله دروسی است که داوطلبان رغبت زیادی از خود برای مطالعه این درس نشان نمی دهند و از طرفی آمار پاسخگویی به سوالات عربی کنکور هم به شدت نا مطلبوب است به نحوی که میانگین درصد کل شرکت کننده های رشته تجربی در درس عربی حدود 20 درصد است. در سال 99 موسسه حرف آخر توانست از میان دانش آموزانی که با منابع این موسسه پیش رفتند حدود 32 رتبه دو رقمی و 2 رتبه تک رقمی کسب کند و همین آمار ارزش این موسسه را به شدت بالا برد و تضمینی برای کیفیت منابع این مجموعه است. دپارتمان زیست شناسی موسسه حرف آخر با تدریس لایه ای این درس به درک درست و مفهومی این درس کمک شایانی کرده است. هدیه ای که موسسه حرف آخر برای تمامی دانش آموزان کشور در نظر گرفته است. اما به این معنی نیست که صرفا تعدادی لوح آموزشی برای دانش آموز ارسال شود بلکه در کنار هر یک از محصولات این موسسه جزواتی که کمک می کند تا دانش آموز دیگر زمان زیادی را صرف نوشتن نکند نیز ارسال خواهد شد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت معرفی موسسه حرف آخر.

  • ۹۹/۰۹/۲۹
  • Slrsrm2 Slrsrm2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی